Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori.
O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2 zile.
“Momentan o parte dintre clienti intampina dificultati la accesare, dar depunem toate eforturile pentru a remedia cat mai rapid!”, conform unui postări pe Facebook a ING din această dimineață.
În prezent, pe site-ul ING la secțiunea “Starea serviciilor” se arată că “toate serviciile sunt funcționale”.
Nu există comentarii pentru această știre.
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii