“Locuiesc in orasul Santana, judetul Arad. Avem si noi aici o sucursala BANCA TRANSILVANIA unde ma duc si eu sa fac diferite plati…, ceea ce MA DERANJEAZA este ATITUDINEA TOTAL NEADECVATA a unor functionari fata de client, IN SPECIAL A DOAMNEI casier MARIANA VUJDEU, care este FOARTE RECALCITRANTA si SE ADRESEAZA INADECVAT CLIENTULUI: ” MA!, TU!, HI!”,…etc.
Nu stiu daca ESTE NORMAL SA FIM TRATATI ASTFEL…!?! Mentionez faptul ca dupa cum am inteles, cam toti angajatii SUCURSALEI sunt rude intre ei!?!…
A, era sa uit, in alta ordine de idei, sucursala se deschide la ora 09:00 AM, dar de fapt activitatea casierilor incepe doar dupa o ”COADA” de 30 de minute, DA, ati inteles bine la ora 09:30 AM, am patit chiar astazi.
In SPERANTA ca se va gasi o rezolvare si NE VOM APROPIA DE CIVILIZATIE, eu VA MULTUMESC SINCER SI ANTICIPAT!”
Nu există comentarii pentru această știre.
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Tot mai multe persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT Asset Management folosind BT Pay, în șapte luni de la anunțarea lansării funcționalității aplicației fiind atinse următoarele... detalii