În schimbul unui comision unic lunar de 30 de lei, clienţii Citibank beneficiază de toate operaţiunile disponibile pentru contul curent: retrageri gratuite la oricare ATM din lume, comisioane zero pentru toate tranzacţiile efectuate pe orice canal, banking gratuit 24/7 online, pe mobil sau prin telefon, respectiv prin Citibank Online, Citi Mobile şi CitiPhone Banking, alerte gratuite prin sms şi email pentru tranzacţiile cu cardul de debit sau din contul curent, anunta banca intr-un comunicat.rnrnÎn plus, în cadrul aceluiaşi pachet, clienţii primesc asigurare de călătorie gratuită, ataşată cardului de debit, ce acoperă serviciile medicale de urgenţă în caz de îmbolnăvire sau accident şi/sau pierderea/ furtul bunurilor proprii pe perioada călătoriilor în străinatate, întârzierea zborului, întârzierea sau pierderea bagajelor şi altele. rnrnDe asemenea, clienţii beneficiază de reduceri de până la 50% în 1700 de locaţii ale comercianţilor din reţeaua Citi Partener din întreaga ţară (hoteluri, restaurante, magazine, agenţii de turism, săli de fitness, centre medicale). Nu în ultimul rând, clienţii beneficiază de operaţiunea de schimb valutar fără comision la ATM-urile Citibank care permit retragerea de numerar în ambele monede: lei şi eurornrn“Deşi multe persoane nu se gândesc niciodată la cheltuielile totale cu banca sau nu ştiu suma totală a comisioanelor pe care le plătesc într-o lună, acestea sunt cu siguranţă nemulţumite de spectrul larg de taxe şi comisioane aplicate operaţiunilor bancare curente. rnrnAşadar, considerăm firesc să lansăm acest pachet competitiv de servicii All Inclusive, prin care venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor pentru economisire, transparenţă, predictibilitate şi linişte în relaţia lor cu banca. Acest produs le permite clienţilor să efectueze un număr nelimitat de operaţiuni bancare din contul curent fără nicio grijă cu privire la comisioanele suplimentare”, a explicat Mihaela Nacu, Director Vânzări şi Distribuţie la Citibank România.rnrnContul All Inclusive este oferit cu garanţie de satisfacţie, aşa încât în situaţia în care clientul nu este mulţumit de serviciile primite timp de şase luni, banca returnează integral comisionul lunar.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii