Clienţii nemulţumiţi ai băncilor din România, uniţi în grupurile de iniţiativă care s-au format pe internet, sunt hotărâţi să deschidă primele acţiuni în instanţă în câteva zile. Reprezentanţii Volksbank au reacţionat la nemulţumirile grupurilor de iniţiativă şi s-au întâlnit vineri cu aceştia în Bucureşti, pentru a căuta soluţii şi pentru a evita instanţa.rnrnConsideraţi la început „o mână de internauţi” cărora nu li se dădea nicio şansă, clienţii nemulţumiţi de comisioanele practicate de băncile comerciale au reuşit o performanţă unică în istoria postdecembristă: să clintească din temelii sistemul bancar din România. Niciodată, din 1990 încoace, un preşedinte de bancă nu s-a întâlnit cu reprezentanţii clienţilor instituţiei de credit, iar anvergura demersului „internauţilor” este una de mari dimensiuni, rnscrie Adevarul
Nu există comentarii pentru această știre.
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii