ineri dupa amiaza, un grup restrans de reprezentanti ai clientilor Volksbank au fost primiti de presedintele bancii, in incercarea de solutionare inafara instantelor de judecata a nemultumirilor clientilor. Actiunea- o premiera in istoria bancara post-decembrista- vine pe fondul aplicarii Ordonantei 50/2010 si ar putea fi repetata si de clientii altor banci. Discutiile de ieri au durat circa 3 ore, rezultatul fiind apreciat de catre reprezentantii clientilor Volksbank ca “ne-multumitor”. “Domnul Presedinte a fost cel care a vorbit din partea lor, ceilalti mai putin. Una dintre colegele noastre a explicat problemele legate de modul de calcul a dobanzii din contractele de credit si din Actul Aditional. Presedintele Volksbank a avut propria explicatie de specialitate, dar dupa un timp, l-am rugat sa ne oprim. Era pe terenul lor –banking- si am realizat ca nu ajungeam nicaieri. Diferenta de opinie trebuie transata de BNR sau de instanta”, a declarat unul dintre participantii la intalnire, scrie Hotnews
Nu există comentarii pentru această știre.
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii