Raiffeisen a avut un incident privind functionarea cardurilor

Autor:

Bancherul.ro
2022-01-30 05:58

Raiffeisen Bank a avut pe parcursul zilei de vineri, 28 ianuarie 2022, un incident privind functionarea cardurilor la platile in magazine si retragerile de bani de la bancomate, conform reclamatiilor clientilor bancii.

“E a nu stiu cata oara cand raman intepenita ca ultima proasta la casa…”, s-a plans o clienta a bancii, pe Facebook.

“Mereu aveti defectiuni…cele mai proaste servicii, cea mai proasta organizare si cel mai prost sistem de IT”, a comentat altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

“Am intampinat un incident.
Colegii ne-au comunicat ca in momentul de fata tranzactionarea cu cardul functioneaza la parametri normali.
Ne pare rau pentru disconfortul creat de aceasta situatie.
Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank”.

Alti clienti s-au plans ca nu au putut retrage bani de la bancomate, desi banii au fost luati din conturi:

“Am vrut sa scot bani de la bancomat dar mi-a zis ca “tranzactia a fost refuzata de banca”. Cand ma uit pe aplicația de banking văd că banii i-ați retras, dar bancomatul nu mi-a dat nimic. La call center mi-a răspuns un băiat care a zis că mă direcționează către alt departament după care mi-a închis. Eu ce să fac?”, a reclamat un client Raiffeisen.

“Macar tie ti-au raspuns la call center”, a raspuns altcineva.

Raspunsul Raiffeisen:

“Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.

Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.

Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul pentru a completa formularul dedicat.

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.

Iti multumim!
Echipa Raiffeisen Bank”

Aplicatia Smart Mobile este functionala

Un cititor a comentat pe Bancherul.ro ca nu-i functioneaza aplicatia Raiffeisen Smart Mobile:

“Aplicatia Smart Mobile nu functioneaza la Raiffeisen Bank sub nici o forma si nimeni nu remediaza softul.”

Am intrebat reprezentantii Raiffeisen daca au fost probleme cu aplicatia, iar raspunsul este:

“Potrivit instrumentelor noastre de monitorizare, dar si a unei testari, aplicatia este functionala. E posibil sa fie ceva punctual la clientul respectiv (conexiune etc) caz in care trebuie sa faca o sesizare si sa se ocupe colegii de caz.”

Raiffeisen nu a raspuns insa la intrebarea privind incidentul privind cardurile.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii