Garanti Bank SA își informează deținătorii de obligațiuni, simbol GBR19, că a fost publicat Raportul aferent semestrului I al anului 2018, întocmit în conformitate cu prevederile Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, care cuprinde:
a) Situaţiile financiare interimare neauditate, întocmite la 30 iunie 2018;
b) Raportul semestrial la 30 iunie 2018, întocmit în conformitate cu Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018;
c) Declarațiile persoanelor responsabile privind situațiile financiare la 30 iunie 2018.
Raportul este disponibil pe site-ul www.garantibank.ro, secțiunea “Compania Noastră-Despre Noi-Situații financiare”. Raportul în format letric poate fi obținut de la sediul băncii din Bucureşti, Str. Fabrica de Glucoză nr. 5, Novo Park, Clădirea F, Etajele 5-6, Sector 2, București.
Valoarea totală a activelor Garanti Bank SA la 30 iunie 2018 era 10 miliarde lei, în timp ce volumul total de credite din toate segmentele (Retail, IMM și Corporate) a atins valoarea brută de 7,6 miliarde lei, cu o creștere anuală de 8,9%.
De asemenea, volumul depozitelor atrase de la clienți a crescut cu 13,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 7,8 miliarde lei, toate liniile de business aducându-și aportul la această creștere.
Totodată, numărul de clienți a crescut cu aproximativ 1,8%, în comparație cu primul semestru din 2017, iar numărul cardurilor emise (debit și credit) de Garanti Bank a înregistrat o creștere de 1,6%, depasind cifra de 300.000 de carduri emise.
Totodată, rețeaua națională de POS-uri Garanti Bank s-a extins în primele 6 luni și a crescut cu 5,2%, ajungand la aproape 13.000 de unități.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii