ING are din nou probleme tehnice cu aplicatia Home Bank si cu sistemul informatic

Autor:

Bancherul.ro
2018-04-23 18:21

ING Bank a avut si astazi probleme cu aplicatia de internet si mobile banking Home Bank, la care clientii bancii nu au putut sa se conecteze timp de cateva ore.

“Homebanku cand ne anuntati ca iar nu merge?” s-a plans un client pe pagina Facebook a ING.

Un alt client a reclamat ca nu a putut face nici plati cu cardul si nici nu a putut retrage bani de la ATM-uri.

“Probleme cu servele?” a intrebat cineva.

“Din pacate, in acest moment intampinam o problema tehnica la efectuarea operatiunilor, se lucreaza cu prioritate la remedierea problemelor”, a replicat banca, in urma cu patru ore.

Peste doua ore, ING a revenit si a precizat ca “toate serviciile functioneaza acum fara probleme”.

ING Bank a avut de doua ori probleme in aceasta luna cu aplicatia Home Bank, ultima data chiar saptamana trecuta, cand Home Bank a avut o “eroare generala la rambursarea creditelor personale si ipotecare”, aceesi problema fiind si la Contact Center. (vezi aici detalii)

ING se confrunta periodic cu diverse probleme in functionarea serviciului de internet si mobile banking Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)

 

Comentarii

De la: cosmingSubiect:

mda

Comentariu:

In acest caz ar fi trebuit sesizat ANPC deoarece ceea ce a f?cut banca se numește practic? comerciala incorect? și se sancționeaz? cu amend?. Dup? cum se menționeaz? și în articol, daca nu ați activat cardul nu ați folosit serviciul deci nu datorați absolut nimic b?ncii. Dimpotriv? banca va datoreaz? Dvs. niste desp?gubiri morale - din cauza practicii comerciale agresive v-a fost restrâns? libertatea economic? în a accesa un credit.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii