În zilele de 1, 5 şi 6 mai 2013, unităţile BRD nu vor avea program de lucru cu clienţii, cu excepţia :
– unităţilor situate în mari magazine, mall-uri şi aeroportul Henri Coandă (Visa Tax); agenţiilor Bran, Poiana Brasov şi Sinaia, care vor funcţiona potrivit unui program special.
De asemenea, în perioada 1 – 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfăşura după următorul program:
Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
– opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni ; -serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
Pe 4 mai 2013 – Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opţiunile între orele 08:00 – 16:00 ;
Serviciul Vocalis se află la dispoziţia clienţilor pentru informaţii generale/subscrieri/suport produse şi servicii BRD, precum şi pentru operaţiuni (plăţi facturi/ transferuri intra şi interbancare): 0800 803803 (apel gratuit în reţeaua ROMTELECOM) +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal, apelabil din ţară şi străinătate) sau *BANCA (*22622 – apel cu tarif normal în reţelele Orange şi Vodafone) E-mail: vocalis@brd.ro
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii