BCR lanseaza un serviciu de alerte prin SMS si e-mail pentru clienti firme, care primesc o notificare la fiecare operatiune in cont in valoare de peste 100 de lei. Costul serviciului este de 5 lei lunar, in limita a maxim 25 de SMS-uri, iar pentru SMS-urile suplimentare, costul este de 0,8 RON/SMS. În cazul în care clientul alege să îşi activeze alertele doar pe email, acestea nu se tarifează suplimentar, indiferent de numărul de alerte trimise, fiind incluse în taxa de administrare a serviciului.
Serviciul de alerte aduce un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora), precizeaza banca.
Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului (intrarea banilor in cont), care se primesc în intervalul 10.00 – 20.00.
Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum:
– toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar)
– anunţarea operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora
confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată
– toate iesirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR
“După succesul lansării serviciului BCR Alert pentru clienţii persoane fizice în urmă cu un an de zile şi care a dus la trimiterea a peste 1 milion şi jumătate de alerte (SMS şi Email), BCR vine acum şi în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi Micro şi PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus. Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin email beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR, citat in comunicatul bancii.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii