MasterCard si BRED Banque Populaire au lansat în Franta primul card de plata destinat femeilor. Este vorba despre un card de afinitate care ofera discount-uri si servicii dedicate doamnelor. rnrnIn Romania, MasterCard a sustinut lansarea unui card de credit co-branded impreuna cu Oriflame si FinGroup S.A. Mai multe detalii gasiti in comunicatul de presa atasat.rnrnBRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat în Franta primul card de platã destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity® combinã caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri, se arata intr-un comunicat al MasterCard.rnrnCardul Bred Affinity® MasterCard oferã doamnelor o serie de servicii, printre care se numãrã si optiunea de a plãti cumpãrãturile în rate, trimitând cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgentã pentru diverse reparatii în casã sau în caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumpãrãturi si pentru produsele livrate acasã si pot sã-si extindã perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card. rnrnUnul dintre principalele avantaje ale cardului de debit constã în beneficiile si discount-urile pe care le oferã comerciantii parteneri. Utilizatoarele cardului Bred Affinity® pot beneficia de discount-uri la urmãtorii comercianti: Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com – dar si de oferte periodice puse la dispozitie si de alti parteneri.rnrnDeoarece Bred Affinity® este un card de platã international emis pe platforma MasterCard, doamnele pot face cumpãrãturi în 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din întreaga lume, beneficiind în acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurãrile.rnrnNoul card este disponibil în douã variante – MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemãnãtor cu o texturã de piele, iar cardul Classic este sidefiu. rnrnBRED Banque Populaire intentioneazã sã emitã peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold în 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu vârsta între 20 si 40 de ani.rnrnFrédéric Maserati, Head of Daily banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: “Cu Bred Affinity® am vrut sã creãm un card care poate sã însoteascã doamnele oriunde, care sã contribuie la bunãstarea lor, sã le permitã sã facã cumpãrãturi mai usor, sã le ofere discount-uri si servicii dedicate lor. Cardul este unic pentru cã este singurul instrument de platã din Franta care are atasate toate aceste caracteristici.”rnrnIsabelle Loddé, Vice President – Affluent Products, MasterCard, spune:rn”Este pentru prima datã în Franta când o bancã lanseazã un card destinat doamnelor, permitându-le sã-si administreze cheltuielile, sã-si protejeze cumpãrãturile si care oferã avantaje si servicii în functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded în Europa.”
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca digitală germană Trade Republic, cu 8 milioane de clienți în 17 țări europene, s-a extins în Polonia, începând cu luna septembrie 2025, prima țară din afara zonei euro în... detalii
ANPC a anunțat că a verificat IFN-urile și casele de amanet și a găsit următoarele probleme: dobânzi excesive, clauze înșelătoare, anatocisme ascunse „dobândă la dobândă” comisioane raportate la valoarea totală... detalii
Banca Transilvania (BT) și Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) lansează un parteneriat pentru susținerea IMM-urilor din România, prin facilitarea accesului acestora la finanțări garantate, reducerea costurilor și simplificarea accesului la creditare, anunță... detalii
Banca Transilvania continuă să își consolideze poziția de lider, cu o creștere susținută a activelor și o performanță financiară solidă în primele nouă luni ale anului, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania a primit ratinguri mai bune
Intesa nu a făcut față crizei preluării clienților First Bank nici în a patra zi după fuziune
„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde” nici a treia zi, la Intesa
Ne pare rău, apelantul Intesa nu răspunde! Foștii clienți First Bank nu-și pot folosi cardurile și aplicațiile și nu au cu cine vorbi
Jumătate dintre clienții băncilor fac plăți instant gratuite tip RoPay
Cardurile Unicredit au probleme de funcționare
Cardurile și POS-urile Libra nu funcționează; problema a fost rezolvată
Codurile QR RoPay au ajuns în autobuzele și tramvaiele din Oradea
Credite fără comision de acordare pentru mici antreprenori, la Patria Credit și Patria Bank
Transferurile Ropay instant, doar cu numărul de telefon și fără comisioane, posibile la 9 bănci