BCR se lupta sa atraga clienti cu conturi de salarii pentru a creste stabilitatea portofoliului n BRD pariaza pe inovarea de produserncare sa aduca un plus de comisioane si noi clienti. Raiffeisen refinanteaza datoriile clientilor care au credite si la alte banci pentru intarirea relatiilor. UniCredit are obiective ambitioase de crestere a cotei de piata la creditare, pe mai multe segmente. Care sunt principalele strategii “vizibile” adoptate de banci puternice de pe piata?rnrnCriza economica nu inseamna pentru bancheri numai socoteli privind gradul de acoperire a pierderilor din credite cu provizioane si executari silite ale clientilor care nu mai platesc, ci si posibilitati de crestere pe anumite segmente de piata, de fidelizare a clientelei atat timp cat slabirea concurentei lasa mai mult spatiu de manevra, scrie Ziarul Financiar
Nu există comentarii pentru această știre.
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii