BANCI | Stirea Zilei

Raiffeisen devine "friendly bank" in pasi de sotron, fursecuri cu ravase, baloane, caricaturi si poze cu clientii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-05-28 14:15

Raiffeisen Bank deruleaza un program denumit "Friendly Bank", prin care vrea sa devina mai prietenoasa cu clientii sai. Astfel, peste 70% dintre clientii bancii care trec pragul a peste 100 de agentii din intreaga tara primesc fursecuri cu ravase haioase, baloane, fotografii si caricaturi.

Exista si zone special amenajate pentru copii sau sarbatori organizate impreuna cu clientii.

In unele agentii a fost desenat chiar si un joc de sotron, pe care l-au sarit, spre mirarea bancherilor, chiar si pensionarii.

Fursecurile cu ravase sunt, se pare, cele mai populare, fiind, pe de o parte, dulci, dar si haioase, de genul: "Cine alearga dupa doi iepuri e un bun alergator", "Ce-i in mana nu mai e pe card", "Cand toti iti vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia", "Lucrurile se vad altfel cand esti in al noualea cer", "Zambeste, e un hobby sanatos!".

Banca sporeste astfel gradul de satisfactie al clientilor, iar rezultatul este deja masurat: clientii agentiilor unde exista o astfel de atmosfera speciala sunt cu 14% mai satisfacuti de banca decat cei care intra intr-o agentie obisnuita. Iar un client mai multumit de banca va fi dispus, fireste, sa deruleze mai multe operatiuni bancare si, in consecinta, profitul acesteia creste.

Dar si clientul are de castigat de pe urma acestui program, intrucat va avea o comunicare mai buna cu bancherii, va fi mult mai dispus sa dialogheze cu acestia si in consecinta sa-si rezolve eventualele probleme sau sa-si imbunatateasca modul in care utilizeaza un produs bancar, spune Sorin Mirea, directorul departamentului de managementul calitatii la Raiffeisen Bank.

El precizeaza ca Raiffeisen Bank verifica trimestrial gradul de satisfactie ale clientilor, care sunt sunati de reprezentantii banii si intrebati despre modul in care au relationat cu bancherii din unitatea pe care au vizitat-o.

"Gradul de satisfactie este masurat pe o scala de la 1 la 5, iar noi am primit o nota de peste 4, semnificativ mai buna decat in urma cu un an, inainte de lansarea acestui program, cand a fost sub 4", mentioneaza Mirea.

De altfel, ideea unei banci cu o atmosfera prietenoasa a venit chiar de la clienti. Un studiu care a incercat sa afle care ar fi banca ideala, realizat de Raiffeisen in 2009, a relevat ca oamenii isi doresc sa scape de senzatia de intimidare pe care-o incearca la intrarea intr-o banca.

De aceea, Raiffeisen si-a propus ca, prin implementarea conceptului de friendly bank, clientul sa gaseasca in agentiile sale o atmosfera placuta, deloc rigida, o comunicare deschisa si un zambet cald.

"Ne concentram pe nevoile clientilor si recompensam relatia pe termen lung cu banca, prin dobanzi preferentiale, scutiri de comisioane si taxe sau scheme de loialitate. Ne dorim insa mai mult: sa construim o relatie de incredere si sa le oferim o atmosfera placuta, inca de la intrarea intr-o agentie. Avem o reactie foarte pozitiva la initiativa "Friendly Bank", care ne incurajeaza sa continuam", precizeaza Sorin Minea.

Programul "Friendly Bank" a inceput la finalul lui 2009 iar pana acum a fost implementat in 115 agentii Raiffeisen Bank.


Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii