Provident Financial explica mecanismul imprumuturilor la domiciliu

Autor:

Bancherul.ro
2015-06-15 13:15

Provident Financial România anunta ca a lansat astăzi campania „Autodenunț”, realizată de Jazz, prin care compania adresează cele mai comune mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt, și își propune să schimbe preconcepția că instituțiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacțiunea cu clienții.

„Campania Autodenunț continuă abordarea autoironică începută în 2014 cu Providentiștii și demontează, în aceeași notă, cele mai frecvente mituri despre împrumuturile noastre: De ce ne vizităm clienții acasă? De ce este DAE mai mare? Ce se întâmplă dacă nu plătești împrumutul?”, a declarat Marilena Bârliga, Senior Marketing Manager în cadrul Provident.

Astfel, campania ilustrează, prin mai multe spoturi, interacțiunea companiei cu clienții, de la primul contact – vizita la domiciliu care diferențiază Provident prin abordarea simplă și personalizată, până la descrierea transparentă a soluțiilor financiare, acordarea sumei împrumutate și rambursarea împrumutului.

Campania prezintă pe scurt modelul de business Provident, prin intermediul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, și câțiva dintre clienții acestuia.

„De mult timp, instituțiile financiare care acordă mici împrumuturi sunt acuzate de practici nu tocmai corecte. În numele industriei, noi, Provident, am declanșat o anchetă internă care arată că, ce să vezi, așa este. Așa începe spotul Autodenunț care dovedește, în final, că situația este de fapt pe dos, pornind de la o idee creativă îndrăzneață, pusă în scenă într-un mod amuzant. Ancheta continuă pe www.provident.ro/autodenunt”, a spus Valentin Suciu, Creative Director în cadrul Jazz.

Provident acordă credite de valoare mică, pe termen scurt, cu costuri fixe pe toată perioada împrumutului și nu aplică penalități pentru întârzierea plății ratelor.

Clienții pot împrumuta sume cuprinse între 500 și 5.000 de lei, pe perioade de 44 până la 78 de săptămâni. Clienții pot alege cum primesc și restituie împrumuturile, fie prin transfer bancar, fie prin serviciul opțional de gestionare la domiciliu, oferit contra cost, care presupune acordarea împrumutului în maximum 48 de ore și încasarea ulterioară a ratelor de la domiciliul clienților.

Comentarii

De la: neluSubiect:

mda

Comentariu:

de asta si-au schimbat blana ... dar naravul ba?!

De la: sobiSubiect:

URAT 2016!!!

Comentariu:

MAI SCHIMBATI SI DIRECTORII DE AGENTII DACA MAI DORITI SA RAMANEM CLIENTI IN CONTINUARE...(K SI DIRECTOR DE AGENTIE NU TE PREZINTI CAND MA SUNI ATUNCI O SA AM IMPRESIA K VB CU FEMEIA DE SERVICI ,NU?

De la: IlariaSubiect:

Nemultumitor

Comentariu:

Sunt foarte prompti in recuperarea unor sume minore, prin orice mijloace, nu la fel de prompti in a rezolva reclamatiile si a returna sumele care le datoreaza banca clientilor.

De la: AaaSubiect:

Banca Raiffeisen

Comentariu:

Probabil cea mai proasta banca din România, servicii de slaba calitate si oameni nepreg?tiți..

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii