Home Bank de la ING are din nou probleme de functionare

Autor:

Bancherul.ro
2018-04-25 14:28

Home Bank, aplicatia de internet si mobile banking a ING Bank, are din nou probleme de functionare in acest moment, la doar doua zile dupa ce clientii bancii au reclamat ca nu pot sa se conecteze la contul online iar unii nu au putut utiliza cardurile.

“Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme.
Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei”, spune un cititor.

“Iar nu merge Homebank. Angajati ceva IT-isti cu experienta sau suferim in grup toti clientii? Niste despagubiri pentru perioada in care nu functioneaza?! Avand in vedere ca la ING nu exista casierie?! As vrea un raspuns, daca se poate fara standard callcenter”, s-a plans un client al bancii, pe pagina de Facebook.

“Te asiguram ca se lucreaza in acest moment la remedierea problemelor intampinate”, a raspuns banca.

“Am o problema cu serviciul Homebank! Nu imi functioneaza de cateva zile. Serviciile oferite de dvs telefonic sunt mizerabile si nu pot fi folosite de un om cu respect pentru propriul timp. Ma poate ajuta cineva? Si cum?”, s-a plans un alt client ING.

In urma cu doua zile, ING Bank a avut iar probleme cu Home Bank, la care clientii bancii nu au putut sa se conecteze timp de cateva ore, dupa alte doua astfel de erori in aceasta luna. (vezi aici detalii)

ACTUALIZARE

In jurul orei 14,30, ING a revenit cu precizarea ca “in acest moment serviciul functioneaza fara probleme.

Ne cerem scuze pentru toate neplacerile cauzate de aceasta nefunctionalitate”.

Comentarii

De la: simonaSubiect:

din nou probleme cu homebank

Comentariu:

Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme. Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei.

De la: Marius TanaseSubiect:

Nu am Home Bank ING de mai bine de o săptămână

Comentariu:

Am cont in ING pe firm? și de mai mult de o s?pt?mân? nu pot folosi aplicația. Am sunat in Callcenter și mi-au spus c? nu aș avea deloc Home Bank, deși eu îl folosesc zilnic. In momentul in care i-am sunat, aveam aplicația deschisa. Am ajuns la banc?, au verificat și sunt probleme, dar a trebuit s? scot cash și s? merg cu sacoșa de bani la b?ncile angajaților ca sa le pl?tesc diurnele in euro. Eu renunț sa mai lucrez cu ING-ul din aceast? cauz? și pentru faptul c? au cel mai prost curs de pe piața.

De la: PAVELMEZESSubiect:

Nu pot sa cred!

Comentariu:

In ciuda evidentei,mi-ar place sa nu pot sa cred! ...si totusi. Sunt client ING de cca 1 an,am decis in final saptamana trecuta sa accesez Homebanking si-mi spune ca "ne pare rau, bla bla bla, cu alte cuvinte,azi nu ai sanse prietene! Merg la banca sa-mi iau cumva extrasele de cont si mi se spune cu tupeu sa le iau de pe aplicatie. insist sa-mi fie trimise pe email,mi se promite ca le voi primi,bineinteles ca le astept si acum zadarnic. Azi incerc din nou si constat cu stupoare ca aplicatia nu functioneaza!!!! Faceti ceva cu ea va rog nu ne mai tocati nervii!!!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii