În primele 6 luni din 2010 s-au procesat 1.195.000 de tranzactii online cu cardul, un număr de două ori mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor furnizate de Romcard. În acest interval de timp, valoarea comerţului electronic cu plata online prin card bancar a atins suma de 68,5 milioane de euro, în creştere cu 60% faţă de prima jumătate a anului 2009. rnrnÎn sistemul ePayment au fost procesate 1.137.000 de tranzacţii, la o valoare de 65,5 milioane de euro.rnrn“Comerţul electronic cu plata online cu cardul îşi menţine şi în al doilea trimestru tendinţa ascendentă înregistrată în primele trei luni ale anului şi pe care preconizăm că o va păstra şi în următoarele luni. Dinamica volumelor şi a tranzacţiilor ne indică faptul că această industrie se maturizează, atât din perspectiva comercianţilor, care implementează acest tip de plată în magazinele lor, cât şi din cea a cumpărătorilor, care încep să plătească online tot mai frecvent, pentru produse şi servicii din ce în ce mai diverse”, a declarat Laurenţiu Ghenciu, Director de vânzări şi marketing al GECAD ePayment. rnrnÎn prima jumătate a acestui an, valoarea medie a unei tranzacţii online a fost de 57 de euro, în scădere faţă de primele şase luni din 2009, când valoarea medie a fost de 76 de euro, datorită intrării unor noi jucători, cu produse şi servicii cu valori mai mici.rnrnTopul celor mai comercializate produse în sistemul ePayment s-a menţinut constant atât în primul, cât şi în cel de-al doilea trimestru: telecom, turism, servicii, plata utilitităţilor, etail şi divertisment. Faţă de primele şase luni din 2009, în prima jumătate a lui 2010 numărul tranzacţiilor procesate pe categorii de produse a crescut după cum urmează: cu 180% în turism, cu 210% în telecom şi cu 175% în plata utilităţilor.rnrn“Turismul, telecomul şi plata utilităţilor rămân domenii cheie pentru comerţul online cu card bancar, dar, în continuare, ne aşteptăm la evoluţii pozitive şi în servicii, divertisment, etail şi chiar şi la apariţia unor jucători noi, din industrii mai puţin familiarizate cu această modalitate de plată. Cumpărătorii devin tot mai atenţi la raportul calitate-preţ, iar companiile sunt din ce în ce mai preocupate atât de reducerea costurilor, cât şi de gradul de satisfacţie a clienţilor lor”, a mai adăugat Laurenţiu Ghenciu.
Nu există comentarii pentru această știre.
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii