Alte stiri din categoria: Informatii utile banci



Biroul de Credit

BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit

Informare referitoare la prelucrarea datelor personale in Sistemul Biroului de Credit 1. Datele de identificare ale operatorilor BCR, cu sediul in Bucuresti, Calea Plevnei nr. 159, sector 6 si S.C. Biroul de Credit S.A., persoana juridica româna cu sediul in Bucuresti, str. Sfanta Vineri, nr. 29, etaj 4, sector 3, in calitate de operatori asociati, prelucrează datele dvs. cu caracter personal cu buna credința, in mod echitabil si transparent, in scopuri determinate si legitime, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice in ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE detalii

Plati si Transferuri Bancare

Orele limita de procesare a platilor (transferurilor) bancare la BRD

Ore limită de procesare a operațiunilor de transfer credit (plăți) persoane fizice și entități juridice Transfer credit în LEI (plăți prin ordin de plată) Intrabancare (către un alt cont detalii

BRD Groupe Societe Generale

Termeni si conditii privind actualizarea datelor online la BRD

TERMENI ȘI CONDIȚII privind actualizarea datelor online A. Despre BRD - GROUPE SOCIETE GENERALE SA – instituție de credit organizată și funcționând conform legilor din România, cu sediul social în Bd. Ion Mihalache nr. 1-7, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti sub numărul J40/608/1991, cod unic de înregistrare nr. 361579, înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub numărul RB-PJR-40-007/1999, adresa de e-mail: mybrdcontact@brd.ro (denumită in continuare „BRD” sau „Banca”). B. De ce este necesar să-ți actualizezi datele personale? Conform Condițiilor Generale Bancare pentru Persoane Fizice, Clientul detalii

BRD Groupe Societe Generale

Cum se face o reclamatie la BRD

Procesul de administrare a reclamatiilor, publicat de BRD: "Dragă client, Îți mulțumim că ești alături de noi și ne cerem scuze dacă ceva nu a funcționat pe măsura așteptărilor tale în relația cu BRD-Groupe Société Générale. Sesizarea ta este un gest foarte valoros pentru noi și ne îmbunătățește activitatea pe viitor. Practic, prin reclamația depusă ai contribuit la un viitor mai bun al interacțiunii dintre noi și promitem să nu te dezamăgim. Vrem să remediem aspectele sesizate în cel mai scurt termen, așa că te invităm să iei legătura cu noi exact așa cum iți este mai ușor: telefon, e-mail, accesarea formularului adăugat pe site-ul detalii

 



 

Ultimele Comentarii