Informatii utile banci | Banca Transilvania (BT)

Actualizara datelor personale la Banca Transilvania: cum se face si unde

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-02-14 16:11

Informatiile necesare privind actualizarea datelor personale la Banca Transilvania, conform informatiilor publicate de banca:

Cum actualizez datele mele personale?

Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante 

-⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul Banca Transilvania;

-⠀Accesând chatbotul INO din homepage ➭ secțiunea „Actualizare date online”.

-⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „Setări” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;

-⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;

-⠀Telefonic (0264 308 028 sau *8028), unde te ajută colegii noștri din echipa Call Center dacă ești în străinătate (și nu îți este la îndemână niciuna dintre variantele de mai sus) și trebuie să actualizezi doar numărul de telefon, e-mail-ul sau dacă e nevoie să clarificăm rezidența fiscală.

Ține minte ❗

Acest serviciu se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori sau minori) rezidenți sau nerezidenți.

Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

De ce trebuie să îmi actualizez datele?

- Este o măsură de precauție privind tranzacțiile tale prin BT.

- Eviți ca informații confidențiale legate de contul tău să ajungă la alte persoane.

- Putem să te protejăm mai bine, atunci când depistăm tranzacții suspecte în cont.

- Actualizarea datelor este o cerință legală privind cunoașterea clienților, fiind un proces obligatoriu atât pentru noi cât și pentru tine.

Care sunt documentele de care am nevoie pentru actualizarea de date?

În cazul persoanelor fizice, actualizarea datelor se poate efectua prin prezentarea unui act de identitate valid, precum și a informațiilor legate de:

➤⠀ocupație;

➤⠀adresa de e-mail;

➤⠀numărul de telefon;

➤⠀adresa de reședință;

➤⠀denumirea angajatorului sau natura activității proprii;

➤⠀sursa fondurilor tranzacționate prin conturile deschise;

➤⠀scopul și natura relației de afaceri cu Banca Transilvania;

➤⠀statutul de persoană expusă public sau chiar și beneficiarul real al tranzacțiilor derulate prin cont dacă acesta este diferit de titularul contului.

Ce se întâmplă dacă nu îmi actualizez datele?

Singurul motiv pentru care vrem să actualizăm datele tuturor clienților noștri este pentru a respecta cadrul legal și pentru siguranța tranzacțiilor și a întregului sistem financiar. Fiecare informație verificată și actualizată are o explicație bine întemeiată și ajută într-un fel sau altul clienții, banca sau Statul să securizeze funcționarea sistemului financiar.

Nu ne place deloc să îți spunem asta, însă trebuie să știi că dacă nu vom reuși să îți actualizăm datele până la 30 iunie 2021, vom fi nevoiți să îți restricționăm accesul la tranzacții financiare prin cont, până la actualizarea datelor. Știm, nu este plăcut nici pentru noi și ne-ar părea rău să facem asta. 

Așa că ne bazăm pe tine. Gândește-te că este modul tău de a contribui la un sistem financiar sănătos.

Hai să facem asta împreună! 

Pot să îmi actualizez datele dacă nu sunt în țară?

Desigur! Dacă nu poți ajunge la una dintre unitățile BT pentru actualizarea datelor, poți face asta online accesând pagina dedicată:

➤⠀*Actualizare date – persoane fizice;

➤⠀*Actualizare date – persoane juridice.


*Actualizarea datelor online se face în funcție de anumite criterii stabilite de BT. Acestea sunt menționate în paginile de mai sus ➭ secțiunea „Condiții pentru actualizarea datelor online”.

Verifică în pagină dacă ești eligibil și actualizează-ți datele! Dacă nu ești, e nevoie să ne vizitezi la o unitate BT pentru a putea face actualizarea.

Totodată, chatbot-ul Ino este gratuit și te ajută să îți actualizezi datele simplu și rapid. Îl găsești pe site, în fereastra de dialog din pagina principală / homepage. 

Cine trebuie să își actualizeze datele?

Fiecare client BT trebuie să parcurgă acest proces periodic și obligatoriu. 

Fie că vorbim de date personale (în cazul persoanelor fizice) sau de cele ale companiei (în cazul persoanelor juridice), este foarte important atât pentru noi, cât și pentru tine să ne asigurăm că acestea sunt de actualitate.

Așadar, dacă s-a schimbat ceva (oricât de mic) la datele pe care ni le-ai comunicat ultima dată, te rugăm să accesezi pagina dedicată actualizării datelor și să urmezi pașii de acolo

PS: Chiar dacă nu au intervenit modificări ale datelor pe care ni le-ai comunicat anterior, te vom ruga să ne confirmi că sunt actualizate. 

Ce fel de notificări de actualizare a datelor pot primi din partea Băncii Transilvania?

Dacă este nevoie să îți actualizezi datele în evidențele BT, te vom notifica despre acest lucru și te vom invita să faci asta prin diferite canale. Poți primi următoarele notificări:

➤ Notificare scrisă trimisă prin poștă la adresa de corespondență pe care ai declarat-o la BT;

➤ Notificare trimisă pe adresa ta de email pe care ne-ai furnizat-o;

➤ Notificări în aplicațiile pe care le folosești (BT24, Neo BT, BT Pay);

➤ SMS pe numărul pe care l-ai declarat la BT;

➤ Apel telefonic inițiat de angajații din unitățile băncii;

➤ Apel telefonic automat, de pe numărul de telefon al BT 0264 303 125, situație în care un roboțel îți va spune pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a-ți actualiza datele. Dacă parcurgi acești pași, vei primi un SMS de la BT Info care va conține un link către una dintre platformele noastre de unde îți poți actualiza datele fără să vii la bancă. 

Te asigurăm că toate alternativele de actualizare oferite de Banca Transilvania sunt sigure și nu îți vor pune informațiile personale în pericol.

Ce date verifică banca și trebuie să fie actualizate?

Mai întâi de toate, vrem să știi că actualizarea datelor este o obligație legală pe care trebuie să o îndeplinească toate băncile din România.

Dar mai exact, ce date verificăm?

- datele de identificare - nume, data nașterii, CNP, la persoanele fizice, și cod unic de înregistrare, sediu, în cazul unei companii.

- datele de contact: adresa, e-mail, telefon.

- informații mai specifice: sursa generală a fondurilor/veniturilor, angajator, ocupație, reprezentanți legali, beneficiari reali ai persoanei juridice sau dacă titularul contului este sau nu o persoană expusă public.

- Vrem să fii 100% sigur că nu îți verificăm datele în scop comercial. Mai mult, noi nu îți procesăm datele, decât în condițiile legii sau al acordului tău expres pentru prelucrarea datelor.

Singurul motiv pentru care vrem să actualizăm datele clienților noștri este pentru a respecta cadrul legal și pentru siguranța tranzacțiilor și a întregului sistem financiar.

De ce e necesar sa ai actualizate la banca datele personale?

Actualizarea datelor se face periodic de toate bancile pentru ca este o cerinta legala si in Romania, si in Europa. Avand in vedere pandemia prin care trecem, pentru a fi cat mai usor pentru tine, la BT am extins termenele de actualizare de mai multe ori si am simplificat cat am putut de mult fluxurile de actualizare. Autoritatile si bancile centrale din intreaga lume tin mult la ideea de actualizare periodica a datelor clientilor tocmai pentru ca sistemul financiar este o infrastructura critica, prin care circula toate fluxurile financiare. Este vital, astfel, ca toate informatiile personale pe care le folosesc bancile sa fie actualizate si corecte.

Asa poti avea o relatie buna cu banca, prin acces la produse si servicii, operatiuni bancare, acces la informatii;

Eviti ca informatii pentru si despre tine sa ajunga la alte persoane, cum ar fi vechiul tau numar de telefon, care acum e al altei persoane;

Este o masura de precautie privind tranzactiile prin BT;

Respectam impreuna legislatia (Legea Nr. 129/2019 si Regulamentul Bancii Nationale a Romaniei Nr. 2/2019), dar si ce tine de GDPR (Regulamentul UE 679/2016- Regulamentul general privind protectia datelor).

De ce vrem sa stim care este sursa banilor care trec prin conturi?

Avand acces la aceste informatii, putem sa te protejam mai bine. Ne dam seama mai usor cand ceva nu e in regula, verificand tranzactiile care au o sursa legitima si cele care nu sunt in concordanta cu informatiile declarate. De exemplu, cand apar sume foarte mari intr-un cont al unui client, pentru care nu exista documente justificative sau explicatii logice, vom solicita informatii suplimentare pentru a decide cum procesam respectiva tranzactie si daca aceasta respecta prevederile legale.

Un alt exemplu foarte simplu si frecvent intalnit este cand un client declara ca este angajat, ceea ce inseamna ca sursa fondurilor sale este in principal salariul primit de la angajatorul mentionat la deschiderea de cont, iar in realitate toate incasarile din cont provin din tranzactii de vanzare-cumparare, caz in care vom lua legatura cu clientul pentru a verifica si documenta situatia.

Taguri: BT  Banca Transilvania  BT24 mobile banking  reclamatie banca  BT Pay  banca  

Comentarii

Belceanu ionela
Am schimbat nr telefon, vreau sa îl schimb și în bt




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania deschide Agenții Dialog, fara ghisee, doar pentru consultanta

 Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6)  Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în detalii

Banca Transilvania deschide Stup, un spatiu dedicat antreprenorilor

Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu detalii

Banca Transilvania sustine femeile care conduc afaceri

Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF. Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025, în acțiuni destinate susținerii femeilor cu detalii

Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

 



 

Ultimele Comentarii