Informatii utile banci | Banca Comerciala Romana (BCR)

Cum se fac platile online cu cardurile BCR prin 3D Secure

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-01-05 09:33

BCR prezinta pe site-ul propriu, BCR.ro, modul in care se pot efectua platile online cu cardurile, prin serviciul 3D Secure, gratuit, valabil pentru cardurile Visa și MasterCard:

- Autentificare Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau cod PIN eToken

- Parolă statică plus parola unică și dinamică, valabilă doar 5 minute

Incepand cu 14 septembrie 2019, au intrat in vigoare prevederile Regulamentului European 389/2018, un act normativ de completare a Directivei Europene 2366/2015 privind Serviciile de Plata PSD2, pe care, pentru usurinta, il vom numi in continuare RTS (Regulatory Technical Standards).

Acest RTS contine reguli cu privire la Autentificarea Stricta a Clientului si anume:

Autentificarea Stricta a Clientului pentru platile efectuate cu cardul in mediul online:

Utilizarea a minimum doua dintre cele trei metode de autentificare a identitatii clientului pentru autorizarea unei plati e-commerce

Aceste metode de autentificare sunt bazate pe: ceva ce clientul STIE (ex: PIN, parola), ceva ce POSEDA (ex: etoken, SMS OTP) sau ceva ce ESTE (autentificare biometrica, ex: amprenta, recunoastere faciala).

Pentru finalizarea platilor online ai la dispozitie urmatoarele metode :

- Autentificare biometrica sau codul PIN pentru eToken, prin accesarea aplicatiei eToken, meniul Tranzactii in asteptare

- Parola statica plus parola dinamica primita prin SMS (la numarul de telefon inregistrat la Banca)

Autentificarea Biometrica sau codul PIN prin eToken

Pentru ca tu să beneficiezi de o experiență bancară cât mai sigură atunci când plătești cu cardul BCR, pentru tranzactiile ecommerce poți utiliza Autentificarea Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau codul PIN pentru eToken.

Această funcționalitate este disponibilă în aplicația eToken, meniul Tranzacții în așteptare, fara a mai utiliza parola unica/parola primita prin SMS. Dupa autentificare, este necesara revenirea in pagina comerciantului pentru a verifica daca a fost finalizata plata.

Autentificarea Biometrică

La fel de sigur, insa mult mai simplu!

1
Alegi produsele dorite si finalizezi comanda

2
Selectezi plata cu cardul si introduci datele cardului

3
Ești transferat către pagina 3DSecure unde ești direcționat către eToken

4
În eToken selectezi meniul Tranzacții în așteptare

5
Confirmi plata cu amprenta, recunoaștere facială sau cod PIN

6
Revii pe pagina comerciantului pentru a urmări finalizarea tranzacției

7
Dacă plata a fost finalizată cu succes, atunci trebuie doar să aștepți coletul!

Autentificare cu parola statica plus parola dinamica prin SMS

Pentru prima tranzactie, trebuie sa urmezi urmatorii pasii:

1
Introduci parola initiala*, formata din ultimele 6 cifre ale numarului de card cu care doresti sa efectuezi plata plus ultimele 4 cifre/litere din CNP-ul tau (fara spatii intre cifre/litere)

2
Iti setezi o parola finala, stiuta doar de tine, care sa cuprinda doar 4 cifre

3
Introduci codul unic primit prin SMS si confirmi tranzactia

4
Pentru urmatoarele plati online vei utiliza parola setata de tine si codul primit prin SMS.

Exemplu: Numarul cardului este: 1234 5678 1234 5678 CNP : 1234567890123

Parola statica initiala este: 3456780123

Parola statica initiala trebuie modificata la prima plata online cu cardul, astfel: in pagina autorizarii tranzactiei vei introduce parola statica initiala, apoi iti vei seta parola statica finala prin introducerea si reconfirmarea noii parole statice in campurile dedicate.

Parola statica finala trebuie sa fie formata din 4 cifre.

*Puteti afla detalii despre parola initiala contactand serviciul Info BCR disponibil 24h/7 la *2227, (număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe și mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS) sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate cu tarif normal)

Pentru a actualiza numărul de telefon pe care primești parola, ai la dispoziție următoarele opțiuni:

- Accesezi George web în zona de Setari /Detalii Contact

- Suni la InfoBCR: *2227 sau 021 407 42 00 număr apelabil internațional

- Vii la orice unitate BCR

Taguri: plati online  Banca Comerciala Romana (BCR)  banca  

Comentarii

Panait Elena
plata catre MyElecrica
buna ziua, Rog sprijin, am vrut sa fac plat facturii curente catre MyElectrica si nu am reusit. Am primit urmatorul mrsaj: Status necunoscut! Va rugam sa verificati starea cardului si a contului dumneavoastra la banca emitenta! Multumesc!

Cibotari Nicolae
Olain
Olain

nuti
parola statica
nu stiu parola statica de la BCR,ptr ca nu pot face plata online a facturilor

Vasile Coman - Bancherul.ro
Parola statica bcr
Pentru a afla parola statica, trebuie sa sunati la BCR: *2227

Popescu Ovidiu
Mult îngreunată plata
Buna seara Consider ca povestea asta cu etoken este o chestiune superbirocratica care a îngreunat plata cu cardul, înainte primirea SMS cu parola era ff simpla , iar plata deosebit de rapida.Acum, ai nevoie de drumuri la Banca, cozi, hârtii, ...etc. Am sa renunț la plata cu cardul, am sa revin in anii de demult la totul Cash. Cu stima Ovidiu Popesc

Costel
Comentariu
Este complicat. Trebuie să te miști repede. Eu m-am chinuit până mi s-a blocat cardul și tot n-am reușit să cumpăr ceva online. Așa că am renunțat.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza clienti BCR

Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti, conform unui anunt BCR: NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU detalii

Clientii BCR, avertizati de existenta unei tentative de frauda tip phishing

BCR a transmis clientilor un anunt in care-i informeaza de existenta unor tentative de frauda tip phishing, pe telefon sau calculator, prin care hotii incearca sa fure banii din conturile clientilor: Fii vigilent si asigura-te ca doar tu esti cel ce utilizeaza aplicatia George! Te informam ca exista o actiune de tip phishing pe telefon sau calculator / laptop care vizeaza diversi clienti. NU permite accesul remote persoanelor necunoscute la dispozitivul tau, NU instala aplicatii la cererea acestora si NU transmite catre acestia userul si parola de logare / codurile de access la aplicatia George si NU divulga codurile de securitate generate de aplicatie pentru autorizarea platilor, indiferent de motivul invocat de acestia. Parcurge detalii

Seful BCR despre aderarea la Schengen: implicarea si sustinerea noastra au fost depline

Mesaj de la Sergiu Manea, Presedinte BCR Draga client, Este multa emotie in Romania, in acest final de an. O resimtim fiecare dintre noi, clienti si angajati BCR, si e important sa vorbim despre asta. Aderarea la Schengen este in afara puterii noastre de decizie, insa implicarea si sustinerea noastra au fost depline. Din 18 noiembrie, cand Austria a anuntat ca isi va folosi dreptul de veto, colegii din BCR si Grupul Erste, la cel mai inalt nivel, au initiat o serie de intalniri cu decidentii relevanti in sustinerea cauzei Romaniei. Am explicat, am insistat si vom continua sa pozitionam clar avantajele economice si sociale ale aderarii Romaniei la Schengen. Este datoria noastra sa sustinem Romania! De ce? Este simplu. si e o marturie detalii

Actualizeaza aplicatia eToken pentru acces la George

Informatie publicata BCR: "eToken, cheia ta de acces la George cu care autorizezi platile digitale, pregateste o versiune noua si imbunatatita. O poti gasi deja din Apple Store/Google Play/Huawei AppGallery. Pentru a beneficia de toate avantajele lui George, este detalii

 



 

Ultimele Comentarii