BANCI | Interviu

Actualizarea datelor personale la banca fara ghisee ProCredit Bank se poate face doar pe hartie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-12-13 14:57

Procredit Bank este o banca 100% electronica, dupa ce a inchis recent toate ghiseele.

Cu toate acestea, clientii bancii pot sa-si actualizeze datele personale doar dupa ce printeaza pe hartie si completeaza cu pixul un formular trimis de banca prin e-mail.

Formularul semnat, impreuna cu o copie, tot pe hartie, a Cartii de Identitate, pe care trebuie sa scrie "conform cu originalul", alaturi de semnatura, trebuie apoi trimise bancii prin e-mail.

Este surprinzator ca o banca fara ghisee nu a pus la punct o procedura de actualizare a datelor personale online sau prin telefon, asa cum se intampla la alte banci care au si ghisee la care poti completa rapid formularele necesare.

De exemplu, la banci precum Banca Transilvania, BCR sau BRD, actualizarea datelor personale se poate face si online, pe site-urile bancilor, prin telefon sau aplicatiile de mobile/internet banking.

ProCredit Bank este o mica banca germana, specializata pe finantarea micilor afaceri. Este condusa de Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct (foto).

Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct
Stefan Cristian Manole - Director General si Andreea Ichim - Director General Adjunct

Taguri: ProCredit Bank  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță, pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Mircea Stroe - conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu - conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan - reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. (vezi video la finalul detalii

Valeriu Stoica: Judecatorii ar trebui sa recomande concilierea, inainte de procesul dintre un consumator si o banca

„Primul lucru pe care ar trebui să îl facă judecătorul la începutul procesului ar fi să întrebe părțile dacă au apelat la concilierea în cadrul CSALB.” „Cele mai armonioase comunități sunt cele detalii

Florin Danescu, ARB: Cand ai o presiune financiara si nu te poti descurca, te astepti ca si contractul din trecut sa se modifice in acord cu realitatea ta

„În fața problemelor actuale din societate oamenii nu trebuie să fie pesimiști, ci precauți” (Florin Dănescu) „Abordarea legislativă a presat băncile, ca un pat al lui Procust, spunând cum să se rezolve detalii

Bancile trebuie sa renunte la reglementarile standardizate, fara suflet

Într-o perioadă impredictibilă din punct de vedere economic și social, soluțiile pentru rezolvarea problemelor financiare nu pot fi generale, ci sunt la îndemâna băncilor și consumatorilor, prin negociere, spun mai mulți specialiști, prin intermediul detalii

 



 

Ultimele Comentarii