BANCI | Interviu

Alina Dragan, UniCredit Tiriac Bank: Impunem standarde foarte inalte in selectia angajatilor, pentru a atrage cei mai buni specialisti din piata

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-07-12 08:58

Alina Dragan, Vicepresedinte Executiv responsabil de Divizia Resurse Umane in cadrul UniCredit Tiriac Bank, explica, intr-un interviu acordat Bancherul.ro, care este politica si strategia de resurse umane a bancii, cum se desfasoara procesul de recrutare a noilor angajati, care sunt joburile cele mai cautate de candidati, precum si posturile pentru care banca are dificultati in a gasi persoana potrivita. Mai ales ca standardele UniCredit sunt destul de ridicate, banca urmarind sa selecteze cei mai buni specialisti de pe piata.

„In continuare numarul de aplicatii pentru posturile disponibile este foarte ridicat, neexistand semne ca interesul candidatilor pentru domeniul bancar ar fi scazut", precizeaza ea.

Care este politica, strategia de resurse umane a bancii in aceasta perioada? Care sunt prioritatile?

Politica de resurse umane sustine cresterea durabila a bancii prin atentia speciala pe care o acordam dezvoltarii colegilor nostri. Accesul la oportunitati de dezvoltare pe plan national si international, precum si standardele ridicate in ceea ce priveste evaluarea performantei ne diferentiaza ca angajator pe piata locala. Prioritatile noastre se refera la sustinerea planului de afaceri prin atragerea, dezvoltarea si retentia celor mai buni specialisti din piata.

Cate posturi noi scoate banca la concurs in acest an (trimestru) si care sunt pozitiile vacante?

Anul acesta, printre posturile vacante le-am putea enumera pe cele din zona de relationare directa cu clientii, call center sau IT.
 
Cum se selecteaza personalul bancii, cum se desfasoara procesul de selectie? Care sunt principalele dificultati ale procesului de selectie?

Procesul de selectie vizeaza o evaluare complexa a competentelor specifice fiecarui post disponibil, prin: interviuri structurate, centre de evaluare, studii de personalitate sau jocuri de rol. Dificultatile pot aparea punctual in gasirea candidatilor cu un profil tehnic sau cu un nivel de specializare ridicat.

Care sunt posturile pentru care este cel mai greu de gasit un candidat?

Posturile  pentru care este cel mai greu de gasit candidati sunt cele cu un grad ridicat de specializare sau experienta. Le-am enumera aici pe cele din zona de analiza a datelor, restructurare sau IT. Dificultatea in a gasi acesti candidati se datoreaza standardelor foarte inalte pe care ni le impunem in selectie pentru a reusi astfel sa atragem cei mai buni specialisti din piata.  

A scazut interesul oamenilor pentru a lucra in banca (numarul de solicitari) fata de anii dinaintea crizei? Care sunt cele mai cautate joburi de catre solicitanti?

In continuare numarul de aplicatii pentru posturile disponibile este foarte ridicat, neexistand semne ca interesul candidatilor pentru domeniul bancar ar fi scazut. Printre cele mai cautate locuri de munca sunt cele de relationare directa cu clientii, back-office, call center etc.    

Care este profilul ideal al unui candidat pentru a lucra la UniCredit?

Profilul ideal al candidatilor pe care ii cautam include, pe langa competentele si abilitatile specifice fiecarui post in parte si o atitudine orientata catre invatare si dezvoltare precum si dorinta de a lucra si de a oferi servicii de calitate clientilor nostri. Cautam persoane care isi doresc sa activeze intr-un mediu de lucru international, dornice sa se dezvolte in permanenta, care sunt pasionate de ceea ce fac si exceleaza in domeniul lor de activitate.

Comentarii

opinie
Se vede!
Se vede ca si-a impus un standard foarte inalt la ceasul de la mana! Nu am vazut barbati cu asa un ceas de standarde inalte ... Frivolitatea intlectuala si morala, obedienta pshico-emotionala fata de sefi si patima vorace pentru bunuri materiale trecatoare sunt adevaratele standarde inalte pentru HR-ul bancii respective.

Dragos
Are ochi frumosi
Dar ceasul de la mana o face sa para tare barbata... Nu cred ca are consilier pe tema de imagine, dar macar cei de acasa sa o puna in garda.

opinie 2
consilier?
Nu are consilier de imagine sa ii spuna ca nu e prea de bon-ton sa arati fizic si material la standarde inalte intr-o tara tot mai saraca, intr-o banca de top cu clienti intr-o economie tot mai saracita ... Nici nu e fezabil! Ce spunea dl. Vasilescu la BNR? Bancile sa angajeze si filosofi si sociologi sa le spuna bancherilor ca dupa boom exuberant mai vine si cate o criza si clientii saracesc! Cand saracul saraceste si bogatul sufera!



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



ING Bank nu este pregatita pentru noile cerinte de autentificare stricta la platile online cu cardul

ING Bank va continua sa utilizeze, in cazul clientilor care nu folosesc aplicatia Home Bank, vechea metoda simpla de autorizare pentru platile online cu cardul, doar printr-un cod prin SMS, si dupa 1 ianuarie 2021, cand intra in vigoare noile cerinte europene PSD 2 de autentificare stricta a detalii

Cum acorda Provident imprumuturi in perioada epidemiei coronavirusului si cum administreaza reclamatiile clientilor

Cum acorda Provident imprumuturi la domiciliu in perioada crizei COVID-19, cand sunt necesare masuri de siguranta pentru protectia angajatilor si clientilor? Cate amanari la plata ratelor au fost aprobate pentru cei afectati de coronavirus si cum sunt administrate reclamatiile, inclusiv prin detalii

Eximbank a majorat creditarea firmelor cu 24%, in timpul pandemiei COVID-19

Eximbank si-a majorat cu 24% volumul de credite brute acordate companiilor in acest an comparativ cu anul precedent, in contextul pandemiei COVID-19, in timp ce rata creditelor neperformante se afla in scadere, la 2,8%, conform datelor furnizate de banca la solicitarea detalii

Conciliatorul CSALB, Valentin Cocean: mai multe banci isi ajuta clientii in situatii sociale sau medicale grave, dar altele, din pacate, nu sunt dispuse la concesii

Valentin Cocean, conciliator in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), dezvaluie ca mai multe banci isi ajuta clientii aflati in situatii dificile, care nu le mai permit sa-si achite datoriile, insa din pacate exista si banci care in continuare nu detalii

Ultimele Comentarii