BANCI | Interviu

Oana Petrescu, BCR: Increderea trebuie sa fie de ambele parti: banca si clienti

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-03-03 09:58

Oana Petrescu, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, a declarat miercuri, cu ocazia unei conferinte sustinuta de conducerea bancii, ca institutia este dispusa sa negocieze in continuare cu clientii nemultumiti de prevederile OUG 50, dar cu conditia ca acestia sa manifeste aceeasi buna-credinta de care da dovada si banda.

"Nu putem doar noi sa dam dovada de buna-credinta, trebuie si clientii nostri sa faca acest lucru", a spus Petrescu, referindu-se la conflictul cu clientii care au dat banca in judecata pentru ca le-ar fi majorat abuziv costurile creditelor.

"Ordonanta a creat foarte multa dezbatere publica, o parte din ea benefica. Ce nu si-a dorit ordonanta si ce nu poate sa faca un act de legislatie este sa reduca in mod administrativ dobanzile. Ce putea sa faca si a facut, iar acesta este un lucru pozitiv, este faptul ca a creat transparenta si, in plus fata de aceasta, a creat libertatea clientilor de a se muta de la o banca la alta. Practic, acum clientii pot sa decida cu ce banca vor sa faca banking si sa procedeze in consecinta", a spus Oana Petrescu.

"Pentru clientii care isi doresc sa se refinanteze sau care isi doresc conditii speciale noi discutam cu ei, discutam cu fiecare in parte. Dorim sa luam in considerare totalitatea relatiei cu clientul atunci cand luam decizii: daca un client a fost bun platnic si a platit corect, daca vedem ca are salariul la noi, toate lucrurile acestea conteaza si va asigur ca pentru toti acesti clienti am gasit solutii foarte bune si i-am convins sa nu plece si au fost multumiti. Exista o parte dintre clienti pe care nu am reusit sa-i multumim", a spus Oana Petrescu.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

 



 

Ultimele Comentarii