“Înainte de declanşarea crizei, circa 2% din totalul dosarelor de insolvenţă vizau reorganizarea. În acest an, această pondere a mai crescut, dar consider că este sub 10%. Pentru prima jumătate a acestui an, circa 45% din procedurile de insolvenţă au fost cerute de debitori, astfel că numărul procedurilor iniţiate de debitori a ajuns să-l egaleze practic pe cel al procedurilor iniţiate de creditori”, a explicat pentru gândul Arin Stănescu, preşedintele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România (UNPIR).rnrnStănescu susţine că esenţial pentru ca firmele să reuşească în procesul de reorganizare este ca ele să introducă din timp cererea, să aibă cât mai puţine datorii şi să dovedească faptul că pot găsi finanţare de la un investitor, fond de investiţii sau o bancă.rnrn
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii
Credex isi face reclama la credite afisand o "dobanda de la 5,9%", dar care poate fi chiar si de 10 ori mai mare, de 50%. Dobanda "de la 5,9%" este... detalii
ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului) submineaza functionarea CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din Domeniul Bancar), desi nu are nicio atributie legala in solutionarea pe cale amiabila a litigiilor... detalii