Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și Europa de Sud-Est, anunță lansarea BT Pay Italia pentru românii cu rezidență în Italia și pentru italieni, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:
Aplicația înseamnă soluții pentru banking de zi cu zi în Italia, România și oriunde în lume, precum și pentru conectarea cu familia și prietenii care folosesc BT Pay în Italia sau România.
Banca a anunțat în februarie 2025 extinderea BT Pay în Europa, ecosistem construit în România datorită aplicației Băncii Transilvania, utilizată de peste 4 milioane de persoane.
Primul pas necesar pentru folosirea aplicației este descărcarea BT Pay din Google Play sau App
Store.
BT Pay vine în plus cu IBAN italian, așa încât venitul din Italia poate fi primit în cont BT, fără comision de încasare.
De asemenea, BT Pay Italia înseamnă următoarele servicii și beneficii:
„Pentru o persoană din Italia, până acum toate drumurile duceau la Roma pentru a putea face banking cu banca noastră. Lansarea BT Pay Italia înseamnă o schimbare de paradigmă datorită tehnologiei – banking oricând și de oriunde, prin telefon. Înseamnă BT Italia 2.0.
Dorim să extindem succesul pe care BT Pay îl are în România încă de la lansare, prin această variantă adaptată celor din Italia. Este doar începutul pentru că pregătim lansări succesive de funcționalități foarte utile pentru clienți.” – declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
„Consumatorii își doresc o relaţie bancară unică şi optimizată, care să ofere soluţii pentru toate nevoile, de la încasarea veniturilor până la transferuri rapide și simplificate, atât în țară, cât și în străinătate, iar Visa își propune să sprijine această tranziție, facilitând plăți sigure și eficiente.
Credem că banii nu au nevoie de pașaport, iar parteneriatul cu Banca Transilvania ne oferă, încă o dată, oportunitatea de a inova în sectorul plăților digitale. Astfel, punem la dispoziție clienților din Italia și România un ecosistem de plată fără frontiere, care transformă interacţiunea cu banca într-un proces ușor și accesibil, adaptat nevoilor lor într-o lume tot mai interconectată.” – declară Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.
Clienții BT din Italia au la dispoziție, pentru consultanță, o echipă dedicată (+39 06 8596 0209; contact@bancatransilvania.it). De asemenea, datorită opțiunii AI Search de pe site-ul BT Italia, bazată pe inteligența artificială, clienții au acces simplificat la informații despre aplicație, precum și despre produsele și serviciile băncii.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii