BANCI | Interviu

Anul 2011, cel mai bun din istoria VISA, in ciuda recesiunii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2012-01-24 15:56

"Anul 2011 a fost cel mai bun din istoria VISA", a spus directorul comercial al Visa Europe, Dr. Steve Perry (foto), in cadrul unei conferinte de presa la Bucuresti. El a precizat ca rezultatele se datoreaza in principal cresterii volumelor de tranzactii cu cardurile de debit si mai putin cu cele de credit, afectate de recesiune.

Visa Europe a procesat aproape un miliard de tranzacţii în fiecare lună din 2011, înregistrându-se o creştere anuală de 19% în condiţiile în care numărul tranzacţiilor procesate a ajuns la 11,8 miliarde.

Creşterea înregistrată de serviciile de procesare ale Visa Europe a făcut să fie necesară o investiţie într-un nou centru de date, de două ori mai mare decât actualul centru principal. Această operaţiune de extindere va sprijini creşterea previzionată pentru serviciile de procesare, inclusiv avansul tranzacţiilor de comerţ electronic şi plăţi mobile.

Administrarea riscului: succesul cardurilor cu cip

Pierderile cauzate de fraudă pe cardurile Visa din Europa au atins un nivel minim istoric în 2011, în condiţiile în care raportul dintre fraudă şi vânzări a scăzut cu 27%, la 0,038%. Cu alte cuvinte, frauda reprezintă în prezent mai puţin de 4 cenţi la fiecare €100 cheltuiţi. O mare parte din această tendinţă descrescătoare a fraudei pentru tranzacţiile la POS se datorează succesului tehnologiei EMV, în condiţiile în care peste 75% din toate cardurile Visa au în prezent cip. Mai mult, adoptarea pe scară tot mai largă a serviciului Verified by Visa de către emitenţii de carduri şi comercianţi, împreună cu monitorizarea riscului în timp real inclusă în capacitatea de procesare a Visa Europe, contribuie la reducerea fraudei în comerţul electronic.

Viitorul plăţilor

Visa Europe a făcut în 2011 progrese semnificative privind inovaţia în domeniul plăţilor, prin atingerea pragului de 30 de milioane de carduri contactless emise şi lansarea în luna octombrie a primelor servicii de plăţi mobile, respectiv plăţile mobile de la persoană la persoană (P2P) şi alerte SMS. De asemenea, Visa Europe a realizat investiţii strategice în companiile Monitise şi Beyond Analysis¹ pentru a sprijini realizarea strategiei privind viitorul plăţilor.

Visa Europe estimează că în 2012 numărul cardurilor contactless existente în circulaţie în Europa va ajunge la 50 de milioane şi vor fi lansate primele telefoane mobile prin care se pot realiza tranzacţii la POS. Visa Europe va lansa noul serviciu de portofel electronic în a doua jumătate a acestui an.

Date financiare

Visa Europe, operând cu costuri reduse şi fiind organizată sub forma unei asociaţii de membri non-profit, a raportat pentru prima dată venituri anuale de peste 1 miliard de euro. Ca urmare a investiţiilor majore realizate pentru a susţine strategia Visa Europe privind viitorul plăţilor, s-a obţinut un surplus înainte de impozitare de 241 milioane euro. Această sumă a fost reţinută în companie în vederea susţinerii capitalului şi rezervelor, care s-au ridicat la 738 milioane euro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

 



 

Ultimele Comentarii