BANCI | Interviu

Am intrebat Politia Romana cate fraude online exista si cum sunt solutionate

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-02-26 17:06

Dat fiind ca cititorii Bancherul.ro, Reclamatiibanci.ro si Ghiseulbancar.ro trimit tot mai multe sesizari cu privire la fraudele online, am vrut sa stim cum sunt solutionate de catre Politia Romana astfel de cazuri si care este evolutia numarului acestora in urmatorii doi ani.

Am trimis doua intrebari la Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR):

- Cum sunt administrate petitiile/plangerile privind tentativele si fraudele online?

- Cate astfel de petitii/plangeri au fost primite in ultimii doi ani si cum au fost solutionate?

IGPR a raspuns insa doar intrebarea cu privire la numarul cazurilor de frauda semnalate de romani.

Raspunsul IGPR:

"Inspectoratului General al Poliției Române - Centrul de Informare şi Relaţii Publice, vă comunicăm următoarele:

În anul 2021, la nivel național, au fost sesizate 13.254 de fapte penale privind fraude comise prin sisteme informatice și mijloace de plată electronice, iar, în anul 2022, au fost sesizate 10.287 de astfel de fapte."

Nu stim, asadar, cum se administreaza plangerile privind fraudele si nici cum au fost solutionate acestea.

Taguri: aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  cont bancar  Reclamatiibanci.ro  credit online  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

Banca Transilvania despre taxa pe cifra de afaceri: nu vrem sa facem clientilor ceea ce ni s-a facut noua

Banca Transilvania spune ca nu va transfera clientilor taxa de 2% pe cifra de afaceri impusa de Guvern in 2024 si 2025 si 1% din 2026. „In niciun caz nu dorim să creștem prețurile sau marjele clienților existenți. Deci, nu vrem să facem ceea ce detalii

 



 

Ultimele Comentarii