Siguranta in online banking si mobile banking | Educatie financiara

Care sunt codurile/parolele de care am nevoie pentru aplicatia de mobile/internet banking si cum le primesc?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-06-22 09:03

Interfata aplicatiei de internet/mobile banking a ING Bank, Home Bank

Trebuie sa stii ca pentru a folosi o aplicatie de internet/mobile banking este nevoie de coduri de utilizator si parole pe care trebuie sa le primesti de la banca la care ai contul, in urma semnarii unui contract.

Activarea aplicatiei si, implicit, primirea codurilor si parolei, se face, de regula, la sediul bancii, dar tot mai multe banci permit si activarea online a aplicatiei, fara a mai fi nevoie sa mergi la banca.

⦁ Codul de utilizator se generează automat la înregistrare, dar poate fi schimbat. Se intră în meniul de setări a contului și acolo există opțiunea de a stabili un nou cod, pe care urmeaza sa-l folosesti pentru accesul in aplicatie.

⦁ Parola aleasă in momentul activarii aplicatiei poate fi si ea schimbată de câte ori dorești.

SFATUL NOSTRU: Este recomandată schimbarea codului și a parolei ori de câte ori consideri că nu mai sunt secrete și chiar periodic, pentru a elimina orice posibilitate de fraudă.

Pentru o siguranta sporita, unele aplicatii de internet/mobile banking functioneaza pe baza unui cod unic furnizat de o aplicatie dedicata (e-token) sau de un token fizic.

Poți să intri mai simplu și mai rapid în platforma de internet banking sau în aplicația pentru smartphone cu autentificarea cu amprentă, fără combinații complicate de cifre, litere mari sau mici, ușor de uitat.

Accesul este sigur, deoarece știi deja că amprenta ta este unică.

Din aplicație îți poți activa autentificarea cu amprentă simplu: te loghezi cu parola ta, accesezi meniul de setări al contului la opțiunea de autentificare cu amprentă și confirmi amprenta setată în telefonul tău, prin introducerea parolei.

Taguri: ING Bank  Home Bank  banca  Educatie financiara  internet banking  mobile banking  

Comentarii

Raidon
Daca se poate sa ma ajutati. Vreau sa aflu contul meu bancar mai este folosit
Astept



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



De ce BRD nu vrea sa ma ajute cu o restructurare a creditului? Legea nu e pentru toate bancile?

"Bună ziua! Am cerut la bancă (BT) restructurare pt un credit nevoi personale, am semnat la bancă cererea și după câteva zile m-au sunat să stabilim împreună varianta optimă, cât aș putea plăti pt cele 3 luni solicitate, am stabilit o sumă și mi-au spus să detalii

Ce tipuri de tentative de fraude online exista?

Cea mai des întâlnită tentativa de frauda online este asa-zisa "social engineering" (ingineria socială, in traducere libera), care consta in trimiterea de mesaje inselatoare prin e-mail, SMS, telefon, retelele sociale (Facebook, WhatsApp) sau site-uri de anunturi detalii

Cum arata un e-mail tip phishing pentru inselarea clientilor CEC Bank

Daca primiti e-mailuri care par a veni de la CEC Bank, adica au scris in adresa expeditorului numele bancii, ca in fotografie, trebuie sa fiti foarte atenti ca nu cumva sa fie un mesaj de tip phishing, trimis de hackeri, cu scopul de a va insela si de a va fura banii din cont. Primul detalii

Care sunt codurile/parolele de care am nevoie pentru aplicatia de mobile/internet banking si cum le primesc?

Trebuie sa stii ca pentru a folosi o aplicatie de internet/mobile banking este nevoie de coduri de utilizator si parole pe care trebuie sa le primesti de la banca la care ai contul, in urma semnarii unui contract. Activarea aplicatiei si, implicit, primirea codurilor si parolei, se face, detalii

 



 

Ultimele Comentarii