BANCI | Anunturi banci

Clientii ING cu telefoane in retelele Vodafone si Orange nu pot accesa aplicatia Home Bank si nu pot face plati online si la POS (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-03-27 18:46

Clientii ING Bank care utilizeaza serviciile de telefonie Vodafone si Orange nu-si pot accesa apliatia de internet si mobile banking Home Bank si nu pot face plati online si la POS, din cauza defectiunii retelelor de comunicatii mobile ale Vodafone si Orange. 

"Accesarea ING Home’Bank/ ING Business/ ING Online, platile online si la POS pot fi indisponibile pentru o parte dintre clientii ING, abonati ai unei retele de telefonie.

Suntem in contact direct cu furnizorul de telefonie mobila si vom reveni cu detalii privind solutionarea situatiei", a anuntat ING, pe site-ul propriu, ING.ro.

Serviciile ING Bank au redevenit functionale, in jurul orei 20, conform site-ului bancii.

Vodafone a anuntat astazi ca are probleme cu functionarea retelei de telefonie, in urma reclamatiilor primite de la clienti.(vezi aici detalii)

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Clientii ING cu telefoane in retelele Vodafone si Orange nu pot accesa aplicatia Home Bank si nu pot face plati online si la POS (actualizat)

Clientii ING Bank care utilizeaza serviciile de telefonie Vodafone si Orange nu-si pot accesa apliatia de internet si mobile banking Home Bank si nu pot face plati online si la POS, din cauza defectiunii retelelor de comunicatii mobile ale Vodafone si Orange.  "Accesarea ING detalii

Raiffeisen a lansat platforma de aplicatii tip open banking conform PSD2

Raiffeisen Bank lanseaza astazi, 14 martie 2019, noua platforma de testare a serviciilor prevazuta de Directiva revizuita privind serviciile de plata (Payment Services Directive 2 - “PSD2”), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Portalul permite furnizorilor de detalii

BRD nu mai plateste cec-uri in valuta si nu mai efectueaza operatiuni prin telefon

Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților persoane fizice, persoane juridice și persoane fizice autorizate: CECURI ÎN VALUTĂ - detalii

BRD retrage din oferta cecurile in valuta si operatiunile prin contact center

BRD anunta ca retrage din oferta cecurile in valuta si operatiunile prin contact center, fara a motiva decizia: Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților detalii

Ultimele Comentarii