BANCI | Educatie financiara

Clientii BRD se plang ca nu pot utiliza aplicatiile myBRD net si mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-28 14:57

Cativa clienti ai BRD s-au plans, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina de Facebook a bancii, ca in ultimele doua zile aplicatiile de internet si mobile banking myBRD au avut probleme de functionare.

“Este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a.m.d. Ce este de facut?”, a intrebat un client BRD, pe Reclamatiibanci.ro.

El a precizat ca dupa ce intra in aplicatia de mobile banking, aparea un ecran negru si nu putea efectua nicio operatiune.

Alti doi clienti ai BRD au reclamat, ieri si astazi, pe pagina Facebook a bancii, ca nu functioneaza mybrdnet. Banca le-a raspuns ca serviciul este functional, iar daca au probleme de utilizare, sa lase un numar de telefon pentru a fi contactati de reprezentantii bancii.

Reprezentantii BRD, contactati de Bancherul.ro, au precizat ca serviciile de internet si mobile banking nu au avut probleme de functionare, insa aseara a avut loc o operatie de “mententanta evolutiva anuntata in prelabil”:

“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.

Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva - poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  internet banking  mobile banking  

Comentarii

cornelia
nefunctionare serviciu \"mybrdnet\"
Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul "mybrdnet" si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?

Nanciu Constantin
Brdmobile
De circa 14 zile nu pot folosi aplicatia pentru a plati facturile.Am anuntat si banca centrala,nu au remediat aeasta problema.

Pascu Ovidiiu Emil
Probleme cu my brd net
Buna ziua.De 2 zile tot incerc sa intru pe my brd net,pentru a-mi verifica contu,dar dupa ce introduc codul de utilizator si vreau sa introduc parola,degeaba dau pe rubrica parola,nu-mi apare tabelul cu cifrele,ca sa pot tasta parola.

Darie Adelina Costinela
My Brd
Am doua zile de cand sunt blocată pe această aplicatie. Este posibil? Eu platesc ca sa accesez acest cont!!

Vasile Coman
Problema myBRD
Site-ul myBRDnet.ro are o eroare, pe care BRD spune ca o va rezolva, si anume aceea ca nu apare fereastra in care trebuie introdusa parola. Daca aceasta este si problema dumneavoastra, solutia este sa introduceti mai intai parola, apoi codul utilizator. Reveniti la mine daca nu reusiti. Vasile Coman jurnalist vasile.coman@reclamatiibanci.ro 0723292899

Buna ziua si eu de 2 saptamini nu mai pot intra pe aplicatie
Nu pot sa intru pe aplicatie sa vad contul
2



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Cum fac refinantarea cardului Cetelem?

"Am făcut refinanțare ptr achitarea cardului Cetelem și îmi zic de 2 săptămâni că bani nu au ajuns în cont.Le-am trimis și dovada și nimic tot așa zic că nu au ajuns bani", se plange un cititor. RASPUNS Cetelem, detinuta de detalii

Ce pot sa patesc daca nu mai platesc creditul din Germania?

"Buna ziua….am un credit făcut in Germania de 25000€ și cam de 7 luni nu este plătit….eu am lăsat bani de rata cuiva dar abia akm am aflat ca nu a fost plătit creditul….momentan sunt in România…..ce pot sa patesc?mentionez ca eu nu ma mai detalii

Ce pot sa fac daca mi s-au furat de pe cardul Raiffeisen 22.000 de lei?

"Mi s-au furat 22 000 lei de pe card, banca Raiffeisen m-a trimis la politie si dupa un an si 4 luni am primit raspuns ca dosarul de frauda are autor necunoscut. Banca nu ma despagubeste zice ca este din vina mea. Ce sa fac in acesata situatie? Cui sa ma mai adresez?", intreaba un detalii

Cum imi instalez pe telefon aplicatia OTP Bank?

Cum accesez serviciul de internet banking/mobile banking al OTP Bank, denumit OTPdirekt – SmartBank? intreaba un cititor. Iata pasii care trebuie urmati pentru instalarea aplicatiei OTP Bank, conform informatiilor publicate de banca: 1. Descarcă detalii

 



 

Ultimele Comentarii