BANCI | Educatie financiara

Clientii BRD se plang ca nu pot utiliza aplicatiile myBRD net si mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-28 14:57

Cativa clienti ai BRD s-au plans, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina de Facebook a bancii, ca in ultimele doua zile aplicatiile de internet si mobile banking myBRD au avut probleme de functionare.

“Este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a.m.d. Ce este de facut?”, a intrebat un client BRD, pe Reclamatiibanci.ro.

El a precizat ca dupa ce intra in aplicatia de mobile banking, aparea un ecran negru si nu putea efectua nicio operatiune.

Alti doi clienti ai BRD au reclamat, ieri si astazi, pe pagina Facebook a bancii, ca nu functioneaza mybrdnet. Banca le-a raspuns ca serviciul este functional, iar daca au probleme de utilizare, sa lase un numar de telefon pentru a fi contactati de reprezentantii bancii.

Reprezentantii BRD, contactati de Bancherul.ro, au precizat ca serviciile de internet si mobile banking nu au avut probleme de functionare, insa aseara a avut loc o operatie de “mententanta evolutiva anuntata in prelabil”:

“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.

Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva - poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  Reclamatiibanci.ro  internet banking  mobile banking  

Comentarii

cornelia
nefunctionare serviciu \"mybrdnet\"
Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul "mybrdnet" si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?

Nanciu Constantin
Brdmobile
De circa 14 zile nu pot folosi aplicatia pentru a plati facturile.Am anuntat si banca centrala,nu au remediat aeasta problema.

Pascu Ovidiiu Emil
Probleme cu my brd net
Buna ziua.De 2 zile tot incerc sa intru pe my brd net,pentru a-mi verifica contu,dar dupa ce introduc codul de utilizator si vreau sa introduc parola,degeaba dau pe rubrica parola,nu-mi apare tabelul cu cifrele,ca sa pot tasta parola.

Darie Adelina Costinela
My Brd
Am doua zile de cand sunt blocată pe această aplicatie. Este posibil? Eu platesc ca sa accesez acest cont!!

Vasile Coman
Problema myBRD
Site-ul myBRDnet.ro are o eroare, pe care BRD spune ca o va rezolva, si anume aceea ca nu apare fereastra in care trebuie introdusa parola. Daca aceasta este si problema dumneavoastra, solutia este sa introduceti mai intai parola, apoi codul utilizator. Reveniti la mine daca nu reusiti. Vasile Coman jurnalist vasile.coman@reclamatiibanci.ro 0723292899

Buna ziua si eu de 2 saptamini nu mai pot intra pe aplicatie
Nu pot sa intru pe aplicatie sa vad contul
2



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Cand bancile promoveaza creditele cu dobanda fixa, tu fii atent(a) la cea variabila!

De ce? Raspunsul e intuitiv: ne aflam intr-o etapa de scadere a dobanzilor, dupa ce acestea au atins un varf de crestere in 2023, din cauza inflatiei. Dobanzile fixe sunt recomandabile intr-o perioada cand nivelul acestora este redus si urmeaza un nou ciclu de detalii

Blocarea profitului din criptomonede in Blockchain este o metoda de frauda online

"Cum pot scoate banii mei profit din tranzacții cu bitcoin blocați în blockain să nu mai trimit bani înainte că mam săturat de minciuni și înșelat, vă mulțumesc de înțelegere și aștept răspuns", intreaba un cititor. "La fel prescriu mai detalii

Geolocalizarea, o masura de protectie impotriva fraudelor luata de ING Bank

ING Bank adopta o masura de protectie impotriva fraudelor online si cu cardul, in premiera pe piata bancara din Romania: geolocalizarea. Prin acest nou serviciu, disponibil in aplicatia Home Bank, ING detecteaza tranzactiile bancare facute de fraudatori, cu detalii

Mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si acum are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei. Ce pot sa fac?

„Mama mea, in varsta de 74 de ani, cu afectiuni neuronale nediagnosticate legal (pentru ca refuza un control ce ar putea duce la internarea ei, are 9 pisici de crescut) m-a anuntat ca a contractat peste 10 credite de la 10 IFN-uri si are de platit 4.000 de lei pe luna doar dobanzi din detalii

 



 

Ultimele Comentarii