RBS Romania a deschis prima sucursala dupa re-branding

Autor:

Bancherul.ro
2008-11-20 17:06

Marti, 18 noiembrie, RBS România a inaugurat o nouă sucursală în Bucuresti si a reconfirmat angajamentul său de a continua să investească sub acest nou nume, se arata intr-un comunicat al bancii. rnrnAmplasată în Băneasa Business and Technology Park (Sos. Bucuresti-Ploiesti 42-44), noua sucursală răspunde interesului crescut al clientilor fată de produsele si serviciile bancare oferite într-un mod profesionist de către RBS România.rnrnNoua sucursală se adaugă celor 6 locatii deja existente în Bucuresti si oferă clientilor RBS România o gamă extinsă de produse financiare si servicii bancare moderne adresate persoanelor fizice. Noul punct de lucru le oferă clientilor credite pentru uz personal si credite ipotecare pentru achizitionarea de locuinte, alături de alte produse si servicii, cum ar fi conturi curente, carduri,rnfacilităti de descoperit de cont, programe de economisire etc. rnrnÎn cadrul noii sucursale, ca de altfel în întreaga retea RBS România, clientii beneficiază de servicii financiare pentru a putea alege produsul care se potriveste cel mai bine nevoilor lor. Toate cele 7 locatii din Bucuresti dispun dernbancomat cu serviciu permanent.rnrn„Interesul nostru va fi în continuare concentrat spre dezvoltarea serviciului de relatii cu clientii, a unor canale alternative de vânzări, precum si a unor parteneriate strategice care să faciliteze accesul la produsele si serviciile băncii. rnForta puternică de vânzări directe si lansarea serviciului de Internet banking vor face parte din angajamentul nostru fată de clienti. Cu 92% rată de satisfactie a clientilor, credem că vom continua să răspundem cerintelor acestora prin combinarea prezentei noastre fizice cu servicii si canale alternative de distributie”, declară Haris Hanif, Country Head Retail, RBS România.rnrnEchipa RBS România numără peste 1700 de angajati, acestia fiind instruiti după standardele internationale ale băncii pentru a răspunde celor mai înalte exigente profesionale si în conformitate cu standardele internationale.rnrnBanca noastră si-a consolidat reputatia pe piata locală, calitatea serviciilor sale fiind recunoscută si confirmată prin premiile care i-au fost conferite: Best Bank for Liquidity Management, Central and Eastern Europe (Global Finance, 2007), Business Superbrand în Romania (2006, 2007 si 2008), Most Innovative Banking Product in Romania (BBW, noiembrie 2007) si Best CommercialrnBank (Nine O’Clock, februarie 2008) sub numele de ABN AMRO România.rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii