BANCI | Stirea Zilei

Premiera europeana: good.bee lanseaza in Romania serviciul de plati pe telefonul mobil

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2009-03-30 08:55

• Serviciul aduce banca la client; utilizare simplă şi sigură, 24 de ore pe zi, de pe orice telefon mobil
• Soluţia potrivită în special pentru clienţii cu acces limitat la servicii bancare clasice (ex: din cauza distanţei mari faţă de o sucursală bancară)
• Implementat de compania good.bee (membră a Erste Group) în parteneriat cu BCR, cu sprijinul Visa şi al principalilor operatori de telefonie mobilă din România

Compania good.bee, rezultatul unui parteneriat între Fundaţia Erste şi Erste Group, se lansează în premieră în România şi pe piaţa europeană cu serviciul good.bee Tranzacţii mobile, destinat utilizatorilor persoane fizice. Serviciul este implementat în parteneriat cu BCR, cu sprijinul Visa şi al principalilor operatori de telefonie mobilă din România.

Ca noutate absolută, acest serviciu oferă utillizatorilor posibilitatea de a efectua operaţiuni bancare de pe telefonul lor mobil, oricare ar fi modelul, producătorul sau vechimea aparatului. good.bee Tranzacţii mobile poate fi utilizat fără instalarea unor aplicaţii suplimentare şi fără a necesita acces la Internet. Utilizatorul îşi poate folosi banii din cont oricând şi oriunde ar fi, în deplină siguranţă, fără comisioane lunare şi anuale, economisind timpul şi costul drumurilor sale.

„Peste 8 milioane de români cu vârsta între 15 şi 55 de ani nu au acces la servicii bancare de bază, ne arată cercetările noastre de piaţă. Dacă ţinem cont de mărimea ţării, distanţele dintre localităţi şi popularitatea telefoniei mobile, tranzacţiile prin intermediul telefonului mobil reprezintă o soluţie mai mult decât atractivă. Suntem extrem de încrezători în reuşita proiectului în România. Intenţionăm să lansăm good.bee Tranzacţii mobile şi pe alte pieţe europene în care activăm şi care prezintă potenţial pentru un astfel de serviciu”, a declarat Sava Dalbokov, director general good.bee Holding CEE.

La achiziţionarea Pachetului de Start utilizatorul serviciului good.bee Tranzacţii mobile beneficiază de un cont curent la BCR, de un card de debit Visa Electron cu cip şi de posibilitatea de a efectua operaţiuni bancare prin telefonul mobil.

Prin good.bee Tranzacţii mobile utilizatorul poate primi şi trimite bani instantaneu, în deplină siguranţă, 24 de ore din 24, în fiecare zi a anului. El îşi poate verifica soldul contului şi poate afla detalii despre ultimele 3 tranzacţii, poate trimite bani către orice alt utilizator good.bee, poate reîncarca orice cartelă de mobil, indiferent de deţinător sau de reţeaua parteneră şi poate transfera bani către orice cont bancar în lei din România, pe baza codului IBAN.

Totul se realizează foarte simplu, în doar câţiva paşi, formând numărul de acces la serviciul good.bee de pe telefonul mobil. Orice operaţiune poate fi realizată numai după autentificare, pe baza codului secret personalizat (PIN) ales de fiecare utilizator, ceea ce asigură un nivel de securitate foarte ridicat. Clienţii good.bee plătesc doar ceea ce utilizează efectiv, pentru că good.bee are comisioane fixe indiferent de valoarea tranzacţiei, fără taxe de administrare lunare sau anuale.

„Serviciul nostru aduce banca la client, permite activarea şi accesarea contului bancar de oriunde. Prin good.bee Tranzacţii mobile oferim servicii financiare moderne, simple, sigure şi accesibile pentru toţi românii. Îi avem în vedere şi pe cei care până acum au avut acces limitat la astfel de servicii din cauza situaţiei lor economice ori a zonei în care trăiesc şi muncesc. Datorită simplităţii în utilizare a serviciului good.bee Tranzacţii mobile, fiecare îşi poate administra mai bine bugetul, folosind doar propriul telefon mobil”, a declarat Sorin Bulai (foto), director general good.bee în România.

Pentru mai multe detalii despre modul de utilizare, precum şi informaţii despre comisioanele aferente fiecărui tip de tranzacţie, utilizatorii pot accesa site-ul www.goodbee.ro sau pot apela serviciul Suport Clienţi la *4146 (tarif normal din reţelele Orange şi Vodafone) sau la 021 266 77 00 (tarif normal din alte reţele), de luni până vineri între 8:00 – 22:00, sâmbăta şi duminica între 9:00 – 18:00.

good.bee Holding a fost înfiinţat în iulie 2008, printr-un parteneriat între Fundaţia Erste şi Erste Group. Misiunea good.bee este de a asigura tuturor acces sigur, simplu şi convenabil la serviciile bancare. La nivel central european, cu focus direct doar pe partea de tranzacţii mobile, good.bee Holding a realizat un parteneriat cu Wizzit Ltd., pionier în domeniul sistemelor de tranzacţionare mobilă. good.bee Service, compania care furnizează serviciul good.bee Tranzacţii mobile în Romania, a fost înfiinţată în septembrie 2008 în parteneriat cu BCR şi Visa. În acţionariatul good.bee Service RO SRL, este prezentă şi firma de consultanţă Central European Financial Services SA, catalizatorul contactului între Erste Group şi Wizzit.

BCR, membră a Erste Group, este o bancă universală ce se adresează atât clienţilor retail, cât şi celor corporate. BCR este cea mai importantă instituţie bancară din România, gestionând active de peste 17,1 miliarde de EUR. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii pentru populaţie, având în prezent aproape 650 de unităţi retail (pentru populaţie şi microîntreprinderi) deschise în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori.

Comentarii

Andrei Popescu
o alternativa buna
la internet banking si nu numai. nu mai ai nevoie acum sa iti iei laptop, token dupa tine.si nu mai zic ca nu trebuie sa mai umbli dupa cont, card, token si alte minuni.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii