BANCI | Stirea Zilei

Libra Bank trece la Next Level Internet Banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-01-24 09:58

Relansat recent pe o noua platforma online performanta, cu o interfata moderna si foarte usor de folosit, serviciul de Internet Banking de la Libra Bank se pozitioneaza incepand din aceasta luna sub conceptul: Next- Level Internet Banking, anunta banca.

Noua pozitionare este sustinuta de serviciile superioare oferite care transforma serviciul IBK de la Libra Bank intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare, pastrand in acelasi timp avantajele de baza ale internet banking-ului: securitate, rapiditate si comoditate.

In plus, specialistii Libra Bank sunt alaturi de clienti si acorda suportul necesar – direct sau prin telefon - pentru orice operatiune desfasurata prin intermediul serviciului IBK.

Next Level Internet Banking vine cu doua noi servicii ce ofera valoare adaugata clientilor si ii ajuta sa-si controleze mult mai bine afacerea si bugetele, lucru foarte important mai ales in aceasta perioada marcata de incertudini.

· Acces Investigator, un serviciu de investigare financiara care ii ajuta pe clientii Libra Bank sa ia decizii mai sigure privind business-ul, deoarece pot verifica situatiile financiare ale partenerilor lor de
afaceri. Astfel, prin simpla introducere a Codului Unic de Inregistrare sau a Codului de Identificare Fiscala al unei companii, se obtine accesul la baze de date ce ofera informatii despre starea si actionariatul societatii analizate; despre incidentele la plata, indicatorii financiari, precum si alte date utile.

· Serviciul de Alerte prin care clientii primesc e-mailuri de informare de fiecare data cand au efectuat o plata sau au un depozit care se apropie de scadenta. Prin aceste alerte clientii au permanent controlul bugetelor lor.

Toate operatiunile derulate prin serviciul de Internet Banking de la Libra Bank se desfasoara in timp real, utilizatorii avand acces permanent la toate conturile bancare pe care le detin (conturi curente sau conturi de depozit) precum si la informatiile legate de cardurile si creditele proprii.

De asemenea, Libra Bank garanteaza securitatea, protejand tranzactiile neautorizate pe conturi printr-un sistem special de criptare.

Pentru serviciul de Internet Banking, Libra Bank nu percepe taxe de activare sau de administrare iar comisioanele sunt cu 30% mai mici decat in sucursala.

„Next Level Internet Banking inseamna a merge dincolo de operatiunile elementare, standard, regasite la majoritatea serviciilor de tip Internet Banking. Folosim tehnologia pentru a aduce avantaje reale clientilor nostri, pentru a satisface nevoile complexe pe care acestia le au, depasind nivelul strict al operatiunilor bancare.

Pentru aceasta, imbunatatim constant serviciul atat la nivel de facilitati oferite cat si la nivel de intuitivitate si accesibilitate, transformand interactiunea online pe care clientii o au cu banca intr-o experienta pozitiva si realmente utila.” a declarat Emil Bituleanu, Presedinte Libra Bank.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii