BANCI | Interviu

Kovacs, EOS KSI: Creantele neincasate depasesc un miliard de lei

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2010-09-15 09:50

O firrma romaneasca din trei are probleme de lichiditate din cauza platilor intarziate sau neefectuate, iar cea mai mare cota a creantelor neincasate o au companiile din comert, in special cele cu clienti persoane juridice, se arata in studiul "Obiceiuri de plata in tarile europene" prezentat marti de Georg Kovacs, liderul companiei de colectare debite EOS KSI. In Germania doar una din 10 companii sunt afectate, iar in Slovacia- 16%.

De asemenea, firmele romanesti acorda clientilor intervale de plata in medie de aproximativ 33 de zile, mult mai scurte decat in alte tari ca Spania (70 zile) sau Grecia (106 zile). Cele mai scurte intervale de plata pentru clientii persoane juridice le acorda companiile din Rusia si Germania (in medie 24 de zile), se mai arata in studiul citat.

Aproape 40% dintre companiile din industria comertului s-au confruntat deja cu probleme de lichiditati, cauzate de creantele neincasate, mai spune Kovacs.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Bancile incep sa-si asume o responsabilitate sociala pentru consumatori

• În România, intermedierea financiară este săracă (25% din PIB). Drumul e lung (media europeană este de 90% din PIB), indiferent dacă e pace sau război • Indicatorii de prudențialitate ai industriei bancare sunt foarte detalii

Intelegerea la care ajung partile in cadrul CSALB este exemplificarea teoriei mainii invizibile

Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de detalii

CSALB: nu e vorba de vina cuiva, ci de o impartire a responsabilitatii intre consumatori si banci

Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu (conciliator CSALB, avocat Partener) și Alexandru Păunescu detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romani, iar bancile au profitat

Cresterea preturilor si a dobanzilor la credite nu i-a afectat prea tare pe romanii indatorati la banci, care si-au putut plati ratele gratie salariilor tot mai ridicate, bancile avand astfel de castigat. Majoritatea celor care au recurs la ajutorul CSALB detalii

 



 

Ultimele Comentarii