Joburi in domeniul bancar

 

BCR » Asistent Manager

(job inactiv)

Locatie: Bucuresti

Data adaugarii: 2011-06-06

Departament
Directia Finantari Imobiliare

Domeniu
Administrare / Secretariat

Responsabilitati
*
Asista Directorul Executiv in programarea si realizarea activitatilor zilnice.
*
Organizează şedinţe, conferinţe, realizeaza o evidenta a noutatilor si informatiilor.
*
Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
*
Asigura coordonarea activitatii managementului Directiei, in conformitate cu orarul zilnic al Directorului.
*
Participa la diferite activităţi organizate de conducere, consemnarea lucrărilor respective, preluarea, plasarea şi arhivarea documentelor rezultate in ordine (alfabetica, cronologica) si localizeaza documente necesare atat in format de hartie, cat si electronic.
*
Organizează agenda Directorului si raporteaza acestuia progresele inregistrate de implementarile directivelor date de acesta.
*
Asigura buna functionare a tuturor echipamentelor de office prezente in biroul Directorului.
*
Primeşte vizitatorii si angajatii intr-o maniera prietenoasa si profesionala.
*
Preia şi transmite mesaje telefonice, ofera informatii si lamuriri solicitantilor, realizeaza transferuri telefonice intr-o maniera politicoasa si profesionala.
*
Mentine legatura cu angajatii diferitelor departamente cu care se colaboreaza, precum si cu persoane de contact din afara bancii, care sunt implicate in activitatile directiei.
*
Opereaza calculatorul pentru acces la e-mail, la calendare si planificari electronice, si la alte suporturi soft accesibile.
*
Asigura verificarea si sortarea mail-urilor primite si distribuirea lor in casutele diferitelor birouri.
*
Redactează corespondenţa cotidiana si realizeaza rapoarte; expediază corespondenţa specifica activitatii Directiei Operatiuni Generale
*
Comanda si distribuie consumabile, materiale de birotica, papetaria, telefonie, apa, sau alte produse necesare proceselor de munca zilnice ale directiei.
*
Opereaza echipamente de birou: faxuri, copiatoare, scannere : pentru trimitere de faxuri, realizare copii, listari, scanari, precum si distribuirea materialelor tuturor celor vizati de continutul lor.
*
Foloseste diversele softuri la dispozitie pentru stocarea si sortarea documentatiei, corespondentei, prezentarilor si a unei baze de date constant completate cu ultimele modificari.
*
Traduce materialele specifice activitatilor desfasurate in cadrul directiei din şi în limbi străine (engleza)

Cerinte
*
Studii: studii universitare absolvite: economice / juridice / tehnice sau in alt domeniu
*
Vechime minima in specialitate in institutii financiar-bancare: 1 an
*
Buna cunoastere a sistemului bancar
*
Reglementarile legale si interne specifice domeniului de activitate
*
Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
*
Codul de conduita al salariatului BCR
*
Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate
*
Limba engleza - nivel avansat
*
Cunostinte IT

Expira la: 2011-07-06

Joburi active in domeniul bancar



Alte joburi din domeniul bancar



 

Ultimele Comentarii