BANCI | Stirea Zilei

Emporiki Bank va implementa un nou sistem informatic, Flexcube, la inceputul lunii iulie

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2011-06-28 09:37

Emporiki Bank - România va implementa la începutul lunii iulie un nou sistem informatic – Flexcube, ca urmare a deciziei Crédit Agricole de a standardiza sistemul informatic al subsidiarelor internaţionale.

Crédit Agricole, banca lider de retail în Franta şi una dintre cele mai mari bănci din lume după numarul de active, a ales să sprijine consolidarea şi creşterea internaţională. Implementarea sistemului informatic Flexcube în cadrul subsidiarelor internaţionale, vă permite Crédit Agricole standardizarea proceselor de afaceri pentru operaţiunile sale la nivel global, anunta banca intr-un comunicat.

Directorul General al Emporiki Bank România, domnul Pierre Martin (foto) a declarat despre această schimbare: “Prin implementarea unui nou sistem informatic în cadrul Emporiki Bank - România, membră a grupului Crédit Agricole, este subliniat angajamentul continuu al Grupului pentru dezvoltarea subsidiarei româneşti prin actualizarea sistemului informatic la noile tehnologii, platforma de ultimă generaţie fiind capabilă să susţină strategia pe termen lung, diversificarea produselor şi creşterea serviciilor pentru clienţi. Noua platformă informatică va facilita implementarea de produse şi servicii comune în cadrul subsidiarelor Grupului Crédit Agricole, standardizarea procedurilor, implementarea calităţii şi a bunelor practici ale Grupului, consolidarea informaţiilor bancare, crearea unei infrastructuri la nivel mondial pentru a facilita analiza şi procesul decizional.”

Echipe de la Paris, Atena şi Bucureşti şi-au unit forţele pentru a pune în aplicare şi pentru a adapta toate procesele noului sistem.

Implementarea Flexcube va ajuta Emporiki Bank România să beneficieze de expertiza Crédit Agricole în sectorul de retail, oferind clienţilor produse şi servicii eficiente.

“Noul sistem informatic va ajuta banca noastră să crească calitatea serviciului oferit clienţilor, să depaşească provocările concurenţei intense precum şi aşteptările în creştere ale clienţilor, prin crearea unui avantaj competitiv unic construit pe baza unei acoperiri extinse a cererilor clienţilor şi a îmbunătăţirii rentabilităţii” a subliniat domnul Benoit Sarraute Director General Adjunct al Emporiki Bank România.

Toţi angajaţii băncii au fost instruiţi în vederea utilizării eficiente a noului sistem informatic. Conducătorul de proiect din Romania, domnul Florin Prunea, Directorul Diviziei IT a Emporiki Bank – România, a subliniat urmatoarele: “Suntem siguri că prin migrarea la noul sistem informatic (ca platformă comună a Grupului pentru toate subsidiarele din Balcani) vom furniza clienţilor şi colegilor noştri o platformă informatică mai eficientă, cu functionalităţi noi -în măsură să satisfacă programele de dezvoltare a afacerilor- oferind posibilitatea de revizuire a proceselor spre obţinerea de servicii calitative eficiente şi productivitate. Noua platformă informatică comună – Flexcube, va contribui de asemenea la împărtăşirea celor mai bune practici (procese, control) şi cunoştinţe tehnologice (arhitectură tehnică, securitate, etc.)”.

Pentru implementarea cu succes a noului Sistem Informatic, o serie de acţiuni vor avea loc în perioada 30 Iunie – 4 Iulie.

In acest sens dorim să informăm clienţii despre următoarele:

Programul de lucru cu publicul se va modifica:

- Vineri 1 iulie va fi zi nelucrătoare

- Luni 4 iulie programul de lucru va fi între orele 13.00-17.00

- Începând de Marţi 5 iulie, programul de lucru va reveni la normal: 9.00-17.00

Produsele şi serviciile electronice ale băncii vor fi suspendate temporar în perioada 30 iunie de la ora 18.00 – 4 iulie până la ora 09.00, dupa cum urmează:

- Tranzacţiile cu carduri (la bancomate şi la comercianţi, în reţeaua naţională şi în cea internaţională),

- I-CONECT, aplicaţia de internet banking

Emporiki Bank recomandă clienţilor adoptarea tuturor măsurilor necesare pentru programarea din timp a operaţiunilor bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă.


Emporiki Bank – România S.A. este membră a Grupului Emporiki Bank, care aparţine Crédit Agricole, banca de retail lider în Franţa şi în Europa (sursa: Banque du France) şi a treia bancă mondială după valoarea activelor (sursa: The Banker, iulie 2010).

Emporiki Bank – România S.A. funcţionează pe piaţa bancară românească din anul 1996. Printr-o reţea de 32 de sucursale situate în marile oraşe din ţară, Emporiki Bank – Romania oferă o gamă variată de produse şi servicii bancare pentru clienţi persoane fizice, întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) şi marile companii.

Grupul Crédit Agricole cu o prezenta în 70 de ţări, este un partener de frunte în susţinerea celor 54 milioane de clienţi din întreaga lume şi a proiectelor lor în toate domeniile de retail banking şi liniile de business specializate asociate: operaţiuni bancare zilnice, economisire, credite imobiliare şi de consum, asigurare, private banking, administrarea activelor, leasing şi factoring, corporate şi investment banking.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce dobanzi au bancile la creditele de nevoi personale?

Dobanzile practicate de cele mai multe banci pentru creditele de nevoi personale destinate consumului nu mai sunt stabilite la niveluri standard ci sunt personalizate, in functie de mai multi factori, precum incasarea veniturilor in contul bancii sau istoricul de detalii

Topul creditelor ipotecare cu cele mai mici dobanzi fixe in primii 3-10 ani

Dobanzile fixe in primii 3-10 ani pentru un credit ipotecar variaza intre 5,75% si 9,90%, in functie de banca si de perioada cu dobanda nemodificata, conform ofertelor celor mai importante 10 banci. Dobanzile luate in calcul sunt cele standard, fara alte detalii

Cum raspunde ANPC la o reclamatie despre o frauda online: cu cuvintele bancii

Clientul unei banci (Unicredit) a fost fraudat online cu 25.000 de lei cu o asa-zisa investitie in actiuni pe site-ul Rominvest. (Atentie! Acest site functioneaza si in prezent, la acest link, https://dimensionaldreamscape.cam, dupa mai bine de o luna de la detalii

Dobanzile la creditele online ale IFN-urilor, plafonate prin lege la 365% pe an, fata de 70.000% cat erau pana acum

Parlamentul a adoptat o lege prin care dobanzile (DAE) la creditele online acordate de IFN-uri (Institutii Financiare Nebancare) sunt plafonate la 1% pe zi (365% pe an) in cazul imprumuturilor de maxim 5.000 de lei, 0,8% pe zi (292% pe an) la cele de pana la 10.000 de lei si 0,6% pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii