RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Cum pot sa inchid un card Cetelem? La telefon nu raspunde nimeni!

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-06-27 14:30

"Imposibil sa închid cardul Cetelem dupa o săptămână in care incerc sa sun la toate numerele afisate, am trimis si email si totuși nimic. Serviciul clienți este inexistent", se plange o cititoare.

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Stimata doamna,

Mai multi clienti ai Cetelem mi s-au plans ca nu le raspunde nimeni la telefon, zile in sir, astfel ca nu pot sa ceara inchiderea cardurilor si primirea unei adeverinte care sa certifice ca nu mai au nimic de platit, ca sa poata obtine un nou credit, o refinantare sau sa se asigure ca nu se vor trezi mai tarziu cu datorii pentru un card care nu a fost inchis.

Cetelem are, cu siguranta, o problema in comunicarea cu clientii, pe care ar trebui sa o rezolve.

Numere de telefon ale Cetelem sunt in prezent: 021.305.12.00 sau 0374.500.001. Daca nu va raspunde nimeni, trimiteti un e-mail la adresele: relatii.clientii@cetelem.ro sau marketing@cetelem.ro. (Vedeti in fotografie datele de contact ale Cetelem, parte a BNP Paribas)

Daca nu reusiti si nu va raspunde nimeni la telefon sau la e-mail, va rog sa reveniti la mine, pentru a va ajuta eu sa inchideti cardul Cetelem.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.

 

Comentarii

Fortuna
Închidere care nu răspunde nimeni la tl


Vasile Coman - Bancherul.ro
inchidere card Cetelem
Daca vreti sa va ajut sa inchideti cardul Cetelem, dati-mi un email la: vasile.coman@bancherul.ro sau sunati-ma la telefon: 0723292899.

PETRESCU DANIELA
inchidere card Cetelem
nu reusesc sa inchid cardul cetelem

Boros Simona
Nelămuriri legate de creditul restant
Nu știu la ce număr sa sun sa mă interesez de situația restantei

Tănasca Alexandra
Inchiderea cardului Cetelem
Bună-ziua! As dori să-mi închid cardul Cetelem deoarece părăsesc tara și nu mai are cine să-l folosească. Încă nu mi-am retras banii. Va rog frumos să-mi spuneți pașii pentru a-l lichide definitiv. Va mulțumesc pentru înțelegere.

Giulia
Bataie de joc efectic
Am facut o reginantare la banca cooperatista pt a inchide creditul cetelem si card avantaj. Cei de la card avantaj mi au emis in 2 zile adresa de lichidare dar cetelemul ma obliga sa astept un nou extras de cont dupa jumatatea lunii. Cei de la banca cooperatista nu imi pot da diferenta de bani pana cand eu nu le duc adresele de lichidare! Sunt in medical de 35 de zile din cauza problemelor la coloana si fa spun efectiv ca nu am bani sa ma deplasez pt recuperare

Diaconescu
nelamuriri cetelem
Am fost creditat la Cetelem si am reusit sa achit mai devreme decat era specificat in contract. Nu am sunat la ei sa inchid contul si au continuat timp de 15 luni sa mi puna la plata dobanzi+prime asigurare+comision administrare in valoare totala de 824 lei. Nu am stiut de obligativitatea asta de a suna sa i anunti ca ai achitat tot, nici nu stiu daca este specificata treaba asta in contract.(nu l mai gasesc). Stie cineva despre asta? Am primit foarte tarziu o instiintare de la ei cum ca trebuie sa le achit comisionul de administrare 25 lei, nicidecum de dobanzile care se strangeau. Au urmat multe telefoane pentru lamuriri, dar in afara de faptul ca trebuia sa anunt ca am achitat suma integral ,nu au avut alte explicatii. Dupa ce achit soldul "restant" si sun pentru inchidere , mi se spune ca trebuie sa sun dupa nu mai stiu ce data, ca nu se poate inchide oricand......si tot asa. Isi are rost o plangere la OPC? Adica au procedat corect? Mie nu mi se pare

Bogdan Nicoleta
Doresc sa imi inchid cardul si nu raspunde nimeni
De ce nu raspundeti la telefon ca nu poti sa completezi nici un formular de site

Bogdan Nicoleta
Doresc sa imi inchid cardul si nu raspunde nimeni
De ce nu raspundeti la telefon ca nu poti sa completezi nici un formular de site

Bogdan Nicoleta
Doresc sa imi inchid cardul si nu raspunde nimeni
De ce nu raspundeti la telefon ca nu poti sa completezi nici un formular de site

juca maricica
pierdut card cetelem
Am pierdut cardul cetelem , nu-l mai gasesc ! Vreau sa renunt la cardul cetelem ! Cum procedez ?

Madalina
Ce sa fac sa inchid
Si eu am platit si ma sunat ca mai am 7lei bn dupa sa adunat 100 aia 7lei ca am platit mai dereme decat trebuia ce sa fac ca sa inchid

Georgiana
Cetelem
Am făcut refinanțare ptr achitarea cardului Cetelem și îmi zic de 2 săptămâni că bani nu au ajuns în cont.Le-am trimis și dovada și nimic tot așa zic că nu au ajuns bani

Vasile Pop Coman
refinantare card Cetelem
Cetelem, detinuta de banca franceza BNP Paribas, a decis sa se retraga din Romania, dar s-a angajat sa continue relatia cu clientii existenti. "BNP Paribas Personal Finance anunta demararea procedurilor de sistare a operatiunilor din Romania ale diviziei de consumer finance, Cetelem. Cetelem a inaintat catre autoritatile de resort documentatia necesara in vederea incetarii activitatii de acordare de credite de consum pe piata din Romania, in conformitate cu procedurile de reglementare. Cetelem va asigura continuitatea relatiilor de afaceri cu partenerii si clientii in baza contractelor de credit si carduri aflate in derulare pana la rambursarea integrala si la incetarea obligatiilor contractuale", conform unui anunt al Cetelem. In cazul dumneavoastra, daca banca la care ati facut refinantarea cardului Cetelem a trimis banii pentru inchiderea cardului si aveti si dovada respectivei plati, trimiteti la Cetelem o cerere de inchidere a cardului de credit. Puteti face aceasta cerere prin e-mail, la adresa relatii.clienti@cetelem.ro. Raspunsul legal pentru solutionarea cererii este de 30 de zile. Pentru a afla stadiul solutionarii cererii, contactati Cetelem la numerele de telefon de contact: Sugestii si sesizari (in legatura cu produsele sau serviciile Cetelem) Telefon: 021.305.12.00/ 0374.500.001 Program: Luni - Vineri, 08.00 - 18.00 Procedura pentru refinantarea unui credit: 1. Trebuie sa obtineti o scrisoare de refinantare (acord de refinantare) de la banca la care aveti in prezent creditul. Scrisoarea de refinantare conține detaliile creditului (sumă acordată, sumă rămasă de rambursat, plăți restante, etc) și este utilizata în completarea informațiilor înregistrate la Biroul de Credit. Tot de la banca la care aveti acum creditul pe care vreti sa-l refinantati trebuie sa luati un extras de cont care contine codul IBAN al creditului (contul curent in care faci plata ratei creditului pe care vrei să îl refinanțezi). 2. Va prezentati la noua banca unde faceti refinantarea creditului actual cu scrisoarea de refinantare si cu documentele necesare pentru obtinerea creditului. Daca se aproba refinantarea, semnati noul contract de credit, dupa care banca va vira bancii la care aveati creditul valoarea datoriei ramase de rambursat (suma refinantata), pentru a se inchide vechiul credit. Daca refinantarea contine si o suma suplimentara, mai mare decat valoarea vechiului credit, aceasta suma vi se va vira in contul dumneavoastra. Practic in acest moment ar trebui sa se incheie procedura de refinantare. Insa bancile recomanda inca un pas final, de siguranta: 3. „Faci un drum la banca creditului inițial pentru a depune cererea de închidere credit. Te asiguri că, în urma refinanțării, creditele refinanțate de la cealaltă bancă au fost închise cu succes”, conform informatiilor publicate de ING Bank.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Finopro imi cere 17.500 de lei pentru un credit exigibil anticipat de 2.500 de lei la Credius! Ce pot sa fac?

„Buna ziua. Am si eu o problema. Acum un an de zile, am facut un credit de nevoi personale la Credius IFN. Acesta a fost in valoare de 2500 de lei ( din care 500 de lei taxa de analiza ) . Am platit cateva rate, dupa care am ramas fara serviciu, iar plata ratelor a devenit detalii

Cand bancile promoveaza creditele cu dobanda fixa, tu fii atent(a) la cea variabila!

De ce? Raspunsul e intuitiv: ne aflam intr-o etapa de scadere a dobanzilor, dupa ce acestea au atins un varf de crestere in 2023, din cauza inflatiei. Dobanzile fixe sunt recomandabile intr-o perioada cand nivelul acestora este redus si urmeaza un nou ciclu de detalii

Blocarea profitului din criptomonede in Blockchain este o metoda de frauda online

"Cum pot scoate banii mei profit din tranzacții cu bitcoin blocați în blockain să nu mai trimit bani înainte că mam săturat de minciuni și înșelat, vă mulțumesc de înțelegere și aștept răspuns", intreaba un cititor. "La fel prescriu mai detalii

Geolocalizarea, o masura de protectie impotriva fraudelor luata de ING Bank

ING Bank adopta o masura de protectie impotriva fraudelor online si cu cardul, in premiera pe piata bancara din Romania: geolocalizarea. Prin acest nou serviciu, disponibil in aplicatia Home Bank, ING detecteaza tranzactiile bancare facute de fraudatori, cu detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • plangere

    de 9 zile ma zbat sa mi retrag o suma foarte mare din coinbase si acum de 2 ore m-au sunat din ... detalii

  • Revolut

    Multe dintre produsele si serviciile Revolut nu sunt cele mai bune din piata, nici in privinta ... detalii

  • Am fost păcălit

    Am fost păcălit de firma de trasctionare și investiții CRYPTO GLOBAL GROWTH-SAFE am investit ... detalii

  • frauda prin GapInvest

    Daca ajuta va pot da nume si numere de telefon de la GapInvestCapital. 1. Lilian Antonescu +40 764 ... detalii

  • frauda GapInvestCapital

    Buna ziua. Din pacate sunt victima acestui sistem. Am incercat sa investesc in actiuni, prin acest ... detalii