Banca Comercială Română (BCR) îşi invită toţi clienţii să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei. rnrnConform normelor BNR, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind :rna) datele de identificare;rnb) datele de contact şi adresa;rnc) naţionalitatea;rnd) ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii;rne) funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul;rnf) numele beneficiarului real.rnrnŞi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea următoarelor date:rna) denumirea;rnb) forma juridică;rnc) sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii statutare;rnd) numărul de telefon, fax, adresa de poşta electronică, dupa caz;rne) tipul şi natura activităţii desfăşurate;rnf) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive şi/sau hotărârii organelor statutare, sunt investite cu competenţa de a conduce şi reprezintă entitatea, precum şi puterile acestora de angajare a entităţii;rng) numele beneficiarului real sau, în situaţia prevazută la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificările şi completarile ulterioare, informaţii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real;rnh) identitatea persoanei care acţionează în numele clientului, precum şi informaţii pentru a se stabili că aceasta este autorizată/imputernicită în acest sens.rnrnŞtim că pentru clienţii noştri este un efort suplimentar pe care trebuie să-l depună şi de aceea le mulţumim anticipat. Pentru a creşte interesul clienţilor noştri, vom organiza o tombolă cu peste 300 de premii atractive pentru clienţii persoane fizice care vin în perioada 29 iunie – 29 august în unităţile BCR pentru a-şi actualiza datele personale. a declarat Sorin Mititelu, director Direcţia Dezvoltare Afaceri şi Produse Retail din BCR.rnrnAducerea la zi şi completarea datelor personale ale clienţilor este o măsura impusă de lege şi toţi cei are au o relaţie cu o bancă din România indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat – au obligaţia să se conformeze.rnrnRegulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplică instituţiilor de credit, persoane juridice române, şi instituţiilor financiare nebancare, persoane juridice române, înscrise în Registrul special ţinut de Banca Naţională a României, şi reglementează standardele minime pentru elaborarea de către acestea a normelor de cunoaştere a clientelei ca parte esenţiala a administrării riscului de spălare a banilor şi de finanţare a terorismului şi aspecte legate de implementarea acestora.
Nu există comentarii pentru această știre.
BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii
Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii
BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii
BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii