TEHNOLOGII BANCARE | Profil

BCR modifica aplicatia de mobile banking (Touch 24 banking)

Autor: Bancherul.ro
2017-05-12 11:23

BCR a introdus cateva functii noi aplicatiei sale de mobile banking (Touch 24 banking), care permit utilizatorilor sa efectueze noi operatii in ceea ce priveste setarile datelor personale sau pe cele ale aplicatiei. Iata care sunt noutatile introduse de BCR la aplicatia Touch 24 ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  TBI Credit IFN  reclamatie Provident  tehnologii bancare  mobile banking  Clubul Bancherilor  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Biletele la ordin, cecurile si cambiile pot fi trimise din aplicatia CEC Bank

CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”CEC detalii

Tentativa de frauda online prin e-mailuri trimise clientilor CEC Bank

Clientii CEC Bank care au primit astazi e-mailuri cu mesajul „Restricționare Temporară a Contului Dvs.” trebuie sa le ignore, pentru ca sunt tentative de frauda online. Desi mailul pare a veni de la CEC Bank, intrucat in dreptul expeditorului (de detalii

Jumatate dintre clientii Bancii Transilvania se informeaza prin solutiile self-service BT Visual Help si BT Call Center Vizual

Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienți folosind soluțiile interactive BT Visual Help și BT Call Center Vizual, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: În detalii

Garanti BBVA finanteaza parcul eolian VIFOR

Garanti BBVA România a acordat un împrumut de 10 milioane de euro companiei First Look Solutions S.A., deținute în comun de Rezolv Energy SA din Praga și Low Carbon din Londra, ca parte a unui pachet de finanțare sindicalizată, anunta banca intr-un comunicat, in detalii

 



 

Ultimele Comentarii