BANCI | Banca Transilvania (BT)

Banca Transilvania este pregatita pentru noile cerinte de autentificare la platile online: banca recomanda aplicatia BT Pay

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-21 18:58

Din ianuarie 2021, tranzacţiile online cu cardul, realizate pe site-uri sau în aplicaţii din spaţiul economic european, trebuie să fie autentificate respectând standarde mai ridicate de securitate conform Directivei Europene revizuite privind serviciile de plată (PSD2), prin existenţa a două elemente de siguranţă.

Banca Transilvania a pregătit terenul pentru clienţii săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Tranzacţii mai sigure pe internet

Autentificarea prin elemente de siguranţă prevăzute de directivă, parte din Strong Customer Authentification (SCA – autentificarea strictă a clienţilor), presupune identificarea clienţilor care plătesc online prin două elemente din cele trei categorii:

- ceva ce doar clientul cunoaşte, cum ar fi parola;

- ceva ce doar clientul are, cum este telefonul şi

- printr-un element care confirmă identitatea clientului, cum ar fi amprenta sau recunoaşterea facială.

Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania
Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania

“Plăţile online au devenit o obişnuinţă şi, în acelaşi timp, o necesitate, iar siguranţa acestora este o prioritate pentru bănci. Siguranţa trebuie combinată cu o experienţă cât mai bună la plată, aşa încât cumpărăturile online să fie rapide şi ușoare.

Astfel, prin aplicaţia BT Pay, utilizatorii au şi datele cardului, necesare plăţilor online şi le pot autentifica simplu prin amprentă, face ID sau prin metoda de deblocare a telefonului.

Pe lângă confirmarea plăţilor online, ei pot verifica inclusiv soldul contului şi tranzacţiile, să plătească, să transfere bani şi chiar să retragă bani de la bancomat” – Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Opţiuni de confirmare a plăţilor online cu cardul:

• Prin super-app-ul BT Pay, prin autentificarea biometrică, cu amprentă, recunoaştere facială sau prin metoda de deblocare a telefonului. La fiecare plată online, clienţii primesc instant o notificare pe telefon pentru confirmarea tranzacţiei prin metoda de deblocare a acestuia.

Facilitatea a fost lansată de bancă în iulie a.c. pentru a pregăti din timp trecerea la aceste cerinţe europene, dar şi ca opţiune suplimentară pentru #bankingladistanta.

În decurs de cinci luni au avut loc peste 4 milioane de autentificări prin BT Pay. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store.

• Prin introducerea a două parole: o parolă diferită de fiecare dată, primită prin SMS, precum şi o parolă aleasă de client, care trebuie schimbată o dată la 90 de zile. Opţiunea va fi disponibilă din ianuarie 2021.

Vor fi şi plăţi online la care nu se vor aplica cerinţele SCA, respectiv nu se va solicita clienţilor parcurgerea unor paşi în plus pentru confirmarea plăţilor, stabilite pe baza istoricului de plată a clientului, în funcţie de comportamentul de plată, site-urile pe care s-au realizat plăţile ori dacă este vorba de plăţi recurente, cum ar fi abonamentele sau sume mici.

Taguri: BT  Banca Transilvania  plati online  BT Pay  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Transilvania (BT)



Banca Transilvania deschide Agenții Dialog, fara ghisee, doar pentru consultanta

 Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (6)  Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în detalii

Banca Transilvania deschide Stup, un spatiu dedicat antreprenorilor

Banca Transilvania deschide Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu detalii

Banca Transilvania sustine femeile care conduc afaceri

Banca Transilvania se alătură Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin - CONAF. Datorită acestui parteneriat, BT va transpune principiile CONAF, în linie cu Strategia UE pentru Egalitate de Gen 2020 – 2025, în acțiuni destinate susținerii femeilor cu detalii

Banca Transilvania, pe locul 302 in topul celor mai valoroase branduri bancare din lume

Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021), conform unui comunicat al bancii, detalii

 



 

Ultimele Comentarii