Criza COVID-19 | Ultima Ora

Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.

"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.

"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.

Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."

Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".

Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:

"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."

"Si eu am incercat toata ziua azi."

"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".

"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."

"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Iordache Alexandra
Am uitat codul pin la Smart mobile




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank a finantat construcția spitalului oncologic din Mureș

CEC Bank a contribuit cu o facilitate de credit de 112,6 milioane de lei la dezvoltarea proiectului Spitalul Oncologic Medex, inaugurat recent în Sângeorgiu de Mureș, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: „Prin finanțarea acestei noi investiții, CEC detalii

Procredit Bank are probleme cu cardurile si aplicatiile

Procredit Bank a avut probleme tehnice cu sistemul informatic, pe parcursul zilei de astazi, cand cardurile si aplicatiile de internet banking si mobile banking nu au functionat. Banca si-a anuntat clientii prin mesaje SMS ca intampina probleme tehnice, in jurul orei 121, conform detalii

Platile online cu BT Pay se fac mai simplu, fara completarea datelor cardului

 Plățile sunt realizate în câteva secunde, fără a mai fi necesară completarea datelor cardului.  Cumpărăturile pot fi plătite integral, precum și în rate, cu cardurile BT Star.  BT detalii

Intesa anuleaza bonusul de dobanda la depozitele prin internet banking

Intesa Sanpaolo Bank a anuntat ca din 15 iulie nu va mai acorda bonusul de un sfert de punct procentual la depozitele in lei constituite prin internet banking. In schimb, acest bonus se plateste pentru depozitele facute din aplicatia de mobile banking, Digical detalii

 



 

Ultimele Comentarii