Criza COVID-19 | Ultima Ora

Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.

"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.

"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.

Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."

Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".

Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.

Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."

Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:

"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."

"Si eu am incercat toata ziua azi."

"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".

"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."

"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Iordache Alexandra
Am uitat codul pin la Smart mobile




Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Bancile dezvolta un sistem de antifrauda online la nivel national

Bancile sunt nevoite sa adopte tot mai multe masuri pentru prevenirea fraudelor online, care s-au raspandit profitand de dezvoltarea retelelor sociale online, inteligentei artificiale, digitalizarea serviciilor bancare si transferurile instant. Oamenii sunt mult detalii

Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor

Banca Transilvania isi cere scuze pentru problemele cu functionarea cardurilor si aplicatiilor pe parcursulul a aproximativ 2 ore in data de 4 iunie: "Dragi clienți, În cursul zilei de ieri, o parte din sistemele, aplicațiile și detalii

Banca Transilvania preia BRD Pensii

Grupul Financiar BT, prin Banca Transilvania și BT Investments, a ajuns la un acord cu BRD-Groupe Societe Generale și Societe Generale Assurances pentru achiziția BRD Pensii (BRD Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private), companie cu activitate în România, în detalii

In Romania sunt de trei ori mai multe procese decat in Europa. Judecatorii trebuie sa se concentreze pe litigii care nu se pot rezolva pe cale amiabila, spune CJUE

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ 60 de judecători din tribunale, judecătorii și Curți de Apel din mai multe județe ale țării au participat la detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • plangere

    de 9 zile ma zbat sa mi retrag o suma foarte mare din coinbase si acum de 2 ore m-au sunat din ... detalii

  • Revolut

    Multe dintre produsele si serviciile Revolut nu sunt cele mai bune din piata, nici in privinta ... detalii

  • Am fost păcălit

    Am fost păcălit de firma de trasctionare și investiții CRYPTO GLOBAL GROWTH-SAFE am investit ... detalii

  • frauda prin GapInvest

    Daca ajuta va pot da nume si numere de telefon de la GapInvestCapital. 1. Lilian Antonescu +40 764 ... detalii

  • frauda GapInvestCapital

    Buna ziua. Din pacate sunt victima acestui sistem. Am incercat sa investesc in actiuni, prin acest ... detalii