www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Aplicatia Raiffeisen Online & Smart Mobile a avut iar probleme de functionare

Autor: Bancherul.ro
2020-12-15 20:29

Aplicatia Raiffeisen Online&Smart Mobile a avut iar probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, s-au plans clientii bancii, care au reclamat si ca nu au putut lua legatura cu banca prin telefon.


"Iar v-a picat sistemul? Aplicatia de telefon mobil da eroare", s-a plans un client Raiffeisen, in jurul orei 12, pe Facebook.


"Aplicatia de mobil nefunctionala...iar...", a postat un alt client.


Raiffeisen i-a raspuns: "Am intampinat un incident care a impactat afisarea conturilor in noile aplicatii Raiffeisen Online&Smart Mobile. In acest moment aplicatiile functioneaza in parametrii normali."


Un alt client Raiffeisen s-a plans ca nu a reusit sa transfere bani prin aplicatie: "primesc mesaj de eroare in care sunt rugat sa incerc mai tarziu".


Raiffeisen i-a raspuns: "Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor. De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cashe a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.


Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings>Applications>Smart Token/Smart Mobile>Clear Data + Clear Cache."


Alti clienti Raiffeisen s-au plans ca nu poate lua legatura cu banca prin telefon:


"In call center raspunde cineva? Sunt de ieri de cateva ori pe zi si astept cam 40 minute pana sa ma plictisesc de melodie si sa inchid."


"Si eu am incercat toata ziua azi."


"Am incercat azi de 4 ori a cate 15 minute sa intru in legatura cu un consultant (persoane fizice). Este imposibil sa nu raspunda nimeni la 021.306.3002. Doresc sa anulez o plata urgent".


"S. a incercat cateva luni de zile sa dea de cineva la call center. Cred ca au doar vreo 3 angajati."


"Din octombrie sun la ei ca sa imi actualizez datele de contact, ca urma sa imi expire cardul in Noiembrie si de-abia saptamana trecuta am vorbit cu cineva. Dar mai bine, m-am hotarat sa imi inchid contul cu ocazia asta."