Volksbank isi construieste un nou brand cu ajutorul agentiei de publicitate BBDO

Autor:

Bancherul.ro
2011-06-07 13:47

Volksbank România anunţă desemnarea BBDO drept câştigătoare a contului de strategie şi creaţie al băncii.rnrnLicitaţia a avut loc în perioada martie-aprilie a acestui an şi a reprezentat un proces riguros şi transparent de selectare a unui partener care să poată dezvolta o strategie coerentă, relevantă şi diferenţiatoare a brandului Volksbank în România. rnrnLa pitch au participat 4 agenţii de creaţie, câstigătorul urmând să gestioneze implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.rnrn„Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing. În urma unui pitch foarte competitiv, unde toţi participanţii au adus viziuni extrem de interesante, am ales să lucrăm cu grupul BBDO. Ceea ce grupul BBDO ne-a propus reprezintă, credem noi, cele mai relevante idei şi feluri de a conecta brandul cu clienţii din domeniul bancar. Intenţia noastră este să construim pe termen lung în jurul unei idei puternice de brand”- declară Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank Româniarn rn„Am simţit de la prima întîlnire determinarea echipei Volksbank de a construi un brand puternic care să fie în permanentă legătură cu clienţii din domeniu bancar. Ne-a motivat felul în care Volksbank România şi-a definit viziunea şi obiectivele, astfel încît ne-am luptat foarte mult să fim partenerul lor pentru comunicare” declară reprezentanţii grupului BBDO.rnrnVolksbank România este o bancă comercială care activează pe piaţa românească din luna mai a anului 2000. Principalul acţionar al băncii este Volksbank International AG, în majoritate deţinut de Österreichische Volksbanken-AG, ce reprezintă instituţia centrală a unuia dintre cele mai importante grupuri bancare din Austria.rnrnBBDO Romania – Grupul BBDO România face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii din lume in 2010, conform The Gunn Report. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial (287 de birouri în 79 de ţări), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. rnDin Grupul BBDO România fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity si Kalidoscope.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii