BANCI | Analiza

Un studiu derulat in social media arata interes, dar si confuzie privind platile mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2013-02-28 10:50

Comunicat de presa MasterCard:

Un studiu derulat in social media arata interes, dar si confuzie in legatura cu platile mobile 

MasterCard si Prime Research anunta primul studiu despre opiniile utilizatorilor de social media

Barcelona – februarie, 2013 – In cadrul Mobile World Congress, MasterCard (NYSE:MA) si Prime Research au anuntat rezultatele primului studiu global Mobile Payments Social Media, care a urmarit 85.000 de comentarii de pe Twitter, Facebook, bloguri si forumuri din toata lumea. Studiul arata numeroase conversatii pe aceasta tema, fapt ce denota interes din partea consumatorilor privind adoptarea platilor mobile, dar identifica si bariere: securitatea, serviciile suport clienti insuficient dezvoltate si confuzia privind optiunile disponibile in prezent.

Pe durata a sase luni, cercetarea a urmarit comentariile si a analizat conversatiile dintre consumatori, pe tema platilor mobile, pentru a le evalua disponibilitatea de a folosi aceste servicii.

Analiza, realizata pe 43 de piete, in 26 de limbi, arata urmatoarele:
Pionierii („Early adopters”) au facut 58% comentarii pozitive / factuale, in timp ce in randul celor care nu folosesc inca aceasta tehnologie tonul pozitiv este mai pregnant (76% comentarii pozitive / factuale). Cele mai multe mentiuni au laudat aspecte cum ar fi inovatia, confortul si viteza.

Pionierii si-au exprimat frustrarea in legatura cu locurile unde nu se accepta plati mobile si cu faptul ca nu primesc suficient sprijin, in calitate de clienti. Cei care nu au adoptat inca platile mobile mentioneaza drept posibile bariere impotriva utilizarii, securitatea si confuzia in legatura cu optiunile disponibile.

Utilizatorii din Europa isi exprima cele mai multe opinii in legatura cu tehnologia de plati mobile, urmati indeaproape de regiunea Asia-Pacific si de Statele Unite. Per total, regiunile cu cele mai multe comentarii pozitive sunt Asia-Pacific (China si Australia) si Statele Unite, iar cele mai sceptice sunt Europa (Franta, Anglia) si Canada.

Scepticismul este evident in Europa, unde consumatorii discuta despre securitatea platilor mobile, despre acceptare si isi exprima rezervele privind posibilitatea adoptarii acestora la nivel global.

Utilizatorii din Anglia se arata incantati de confortul si inovatia aduse de platile mobile, dar mentioneaza si lipsa de consecventa in acceptare si incertitudinea privind momentul cand acest tip de plati va deveni disponibil pe scara larga.

In regiunile America Latina si Caraibe, cei care nu au adoptat acest tip de plati isi exprima nevoia de a obtine lamuriri privind tehnologiile disponibile si de a intelege mai bine implicatiile costurilor pe care platile mobile s-ar putea sa le aiba asupra stilului lor de viata actual. Utilizatorii mentioneaza confortul drept beneficiu, dar isi exprima si ingrijorarile in legatura cu securitatea datelor legate de plata.

In Asia, cele mai active tari din punct de vedere al discutiilor despre plati mobile sunt China, Thailanda, Australia, Japonia si Singapore. Utilizatorii discuta impresiile pe care le-au avut cand au utilizat produsul si pun intrebari sau impartasesc opinii despre stirile aparute in publicatii tiparite si la televizor.

Discutiile din Orientul Mijlociu si Africa tind mai degraba sa povesteasca sau sa redistribuie stiri din mass media traditionale din Africa de Sud, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite si Nigeria, decat sa furnizeze comentarii originale.

In SUA, utilizatorii se intereseaza de compatibilitatea platilor mobile cu alte sisteme de plata, in timpul tranzactionarii. Alte subiecte de discutie sunt legate de valoarea platilor, de beneficiile pe termen lung, precum si de securitate. Conversatiile care pornesc din Canada, desi sunt mai putine, denota aceleasi prioritati.

MasterCard a lansat MasterPass™

Tot la Mobile World Congress, MasterCard a lansat MasterPass care, din perspectiva MasterCard reprezinta viitorul platilor digitale Acesta este un serviciu digital ce permite clientilor sa foloseasca orice card sau dispozitiv de plata pentru a transforma cumparaturile intr-o experienta la fel de simpla ca un click sau o atingere – in mediul online, in magazine sau oriunde in alta parte.

MasterPass este o versiune imbunatatita a PayPass Wallet Services, care a fost lansat in primavara lui 2012 si a fost testat de cativa comercianti si emitenti. In prezent, posesorii de carduri din toata lumea pot sa se inscrie pentru a utiliza serviciul, prin intermediul institutiilor financiare din Australia si Canada, pana la sfarsitul lunii martie, si al celor din SUA si Marea Britanie, pana la sfarsitul primaverii, respectiv al verii. In plus, in 2013, MasterPass va fi disponibil si pe alte piete, printre care: Belgia, Brazilia, China, Franta, Italia, Olanda, Singapore, Spania si Suedia.

Despre studiu

PRIME Research a derulat studiul Mobile Payments pe 43 de piete din America de Nord si America de Sud, Europa, Africa, Asia si zona Pacificului. Prin intermediul metodelor analitice proprietare detinute de PRIME in domeniul social media si al tehnologiei, firma de cercetare a identificat 85.000 de comentarii relevante in social media, in ultimele sase luni, pe tema inovatiei in plati mobile. Analiza arata ca majoritatea comentariilor constau in diseminarea de stiri (94% pozitive / factuale, doar 6% au un ton negativ, care reflecta continutul original, aparut in mass-media traditionale). Dintre cele 85.000 de comentarii, 10.000 dintre cele mai substantiale au constituit subiectul unei analize de continut detaliate, realizata de expertii PRIME Research, iar un set de 450 de comentarii a oferit cele mai multe informatii.

Dintre cele 85.000 de comentarii originale, 28% au fost pozitive, 66% neutre si 6% negative.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



La care banci se poate face actualizarea online a datelor de catre firme

Actualizarea online a datelor firmelor, pe site-urile sau in aplicatiile bancilor, este posibila la doar trei institutii de credit, la restul fiind nevoie de prezenta intr-o sucursala. ING Bank a anuntata ca a introdus opțiunea de actualizare a datelor 100% detalii

Conturi bancare gratuite pentru incasarea salariului, pensiei si indemnizatiilor sociale. Dar cine poate sa-si faca unul?

Legea care permite in prezent celor fara conturi bancare sa-si deschida unul nou, denumit cont de baza, fara comisioane de deschidere, inchidere si retragere numerar la bancomat, a fost modificata de Parlament. Noua varianta a acestei legi, care mai asteapta detalii

Indicatorii sistemului bancar la finalul trimestrului 3 din 2023

Indicatorii sistemului bancar la finalul lunii iunie 2023, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei (BNR).  Indicatorii au fost calculați pe baza raportărilor financiar-contabile trimise la banca centrală de instituțiile de credit, detalii

Indicatorii sistemului bancar la finalul T2 2023

Indicatorii sistemului bancar la finalul lunii iunie 2023, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Indicatorii au fost calculați pe baza raportărilor financiar-contabile trimise la banca centrală de instituțiile de credit, detalii

 



 

Ultimele Comentarii