BANCI | Profil

Promotie Banca Transilvania la produse non-financiare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-05-08 13:41

Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori:

Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente medicale pentru angajați, asistență legală, date despre companii, gestiune digitală cash-flow, customer relationship management (CRM), analiză financiară digitală, francizare, respectiv POS pentru firmele din domeniul HoReCa.

Antreprenorii pot accesa, de asemenea, pachete de servicii și pot stabili singuri componenta acestora, în funcție de serviciile de care au nevoie:

- Pornește-ti afacerea – pentru persoanele care doresc să înceapă un business; cuprinde soluțiile necesare la început de drum: înființare firmă, facturare digitală, servicii de contabilitate, casă de marcat, POS și prezență online;

- Hai cu afacerea în online – pentru antreprenorii care doresc să își ducă business-ul în online; cuprinde consultanță gratuită, crearea magazinului online cu toate serviciile conexe și campanii de marketing necesare vânzării în online.

O parte dintre soluțiile cuprinse în campanie pot fi accesate direct pe Stup Fest, iar pentru o parte dintre acestea, după aplicare, este nevoie de o vizită la Stup, pe Calea Șerban Vodă 206-218, în București. Toți cei care aplică în cadrul campaniei sunt contactați ulterior de echipa Stup.

Partenerii Stup și ai campaniei sunt: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Gomag, Hosterion, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, The Yellow Creators, ThinkOut și Weex Global.

Stup este o inițiativă a Băncii Transilvania prin care antreprenorii sunt conectați cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea și managementul unei afaceri. Lansat în iulie 2022, Stup înseamnă acum o comunitate de peste 11.000 de membri.

Taguri: Banca Transilvania  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Exim Banca Romaneasca se lanseaza pe piata bancara

Exim Banca Romaneasca se lanseaza astazi oficial pe piata de banking ca banca universala de top, 100% romaneasca, cu servicii complete pentru persoane fizice si juridice, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: ”De astazi devine oficiala detalii

Promotie Banca Transilvania la produse non-financiare

Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori: Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente detalii

Banca Transilvania a inceput anul in forta

„Am început anul în forță, implementând planul nostru de creștere a activității băncii și susținere a economiei naționale, în ciuda climatului volatil și incert atât pe piețele financiare internaționale, cât și pe plan intern", spune Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, in comunicatul privind rezultatele bancii din primul trimestru al anului 2023: Rezultatele financiare BT la 31 martie 2023 Creștere organică susținută în primele trei luni ale anului Banca Transilvania a înregistrat în primele trei luni ale anului o evoluție susținută a activității: au crescut semnificativ economiile clienților (5%), creditele detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu a afectat clientii BCR: rata creditelor neperformante a urcat cu doar 0,1%

"Rata creditelor neperformante s-a situat la 2,9% în martie 2023, în creștere marginală față de 2,8% în decembrie 2022. Această evoluție reflectă o acumulare normală de noi credite neperformante, un trend pozitiv al recuperărilor pe ambele segmente retail și corporate, precum și soldul stabil de credite acordate clienților", anunta BCR in comunicatul privind rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2023: Grupul BCR, rezultate în T1 2023: Sănătate financiară și consiliere adaptată obiectivelor de viață și de business Rezumat [1] Deschiși pentru oameni, deschiși pentru afaceri cu impact: ‒ Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca detalii

 



 

Ultimele Comentarii