BANCI | Ultima Ora

Aplicatia YOU BRD nu functioneaza

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-01-16 09:11

Aplicatia de mobile banking YOU BRD nu functioneaza in prezent, din cauza unor probleme tehnice, a anuntat banca franceza.

"Aplicatia YOU intampina actualmente unele dificultati tehnice.

Ne cerem scuze pentru acest lucru, facem toate eforturile pentru ca functionalitatile sa revina la nivelul normal.

Echipele noastre lucreaza cu prioritate pentru rezolvarea acestui incident si speram sa rezolvam situatia cat mai rapid", a anuntat BRD, pe Facebook.

Clientii BRD se plang ca aplicatia YOU BRD are probleme de functionare prea des:

"Am cont la ING de mai bine de 15 ani si in 8-10 ani de cand folosesc apliatia Homebank s-a intamplat de maxim 3 ori sa existe probleme. De 5 ani incasez salariul la dumneavoastra si am constatat ca aplicatia este nefunctionala cel putin o data pe luna. Intrebarea mea e de ce e diferenta atat de mare intre dumneavoastra si concurenta? Multumesc!"

Un cititor ne-a semnalat si in urma cu patru zile, in 12 ianuarie, ca nu-i functioneaza aplicatia YOU BRD:

"Aplicatia nu functioneaza , imi apare mesaj :cont favorit indisponibil . You brd este greu de instalat , o aplicatie gandita gresit."

Problemele cu aplicatia YOU BRD se afla printre cele mai frecvente reclamatii primite la Reclamatiibanci.ro:

"Am o problema cu aplicația YOU BRD, și nimeni nu știe ce sa fac ca să o pot activa. Am fost și la agenție și nici cei de acolo nu au acces de a activa. Faceți ceva cu aceasta aplicație!"

Si in urma cu doua zile, in 14 ianuarie, BRD a anuntat, pe Facebook, ca aplicatia are probleme tehnice:

"Aplicatia YOU BRD intampina actualmente unele dificultati tehnice. Ne cerem scuze pentru acest lucru, facem toate eforturile pentru ca functionalitatile sa revina la nivelul normal. Echipele noastre lucreaza cu prioritate pentru rezolvarea acestui incident si speram sa rezolvam situatia cat mai rapid."

BRD este criticata, intr-un comentariu pe Facebook, pentru modul greoi de lucru cu clientii:

"Foarte greu de lucrat cu BRD, sunt foarte limitati la nivel operational comparativ cu alte banci, nu recomand."

(stire in curs de actualizare)

Taguri: aplicatie mobile banking  BRD Groupe Societe Generale  Reclamatie BRD  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Dupa un an de razboi, Raiffeisen nu s-a decis daca pleaca sau nu din Rusia

„În ultimele unsprezece luni, Grupul RBI (Raiffeisen Bank International) a evaluat toate opțiunile strategice pentru viitorul Raiffeisenbank din Rusia, inclusiv o ieșire atent gestionată. Când am anunțat evaluarea, ne-am așteptat ca acest proces să detalii

Banca Transilvania, nota 10 la comunicarea cu investitorii

Banca Transilvania a obținut rating VEKTOR 10 pentru comunicarea din 2022 cu investitorii și acționarii, în urma evaluării Asociației pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România ( ARIR ), conform unui comunicat al bancii, in care se detalii

AGA Unicredit: „Ca urmare a deciziei luate in cadrul hotararii…”

Unicredit a publicat un Convocator pentru AGA si AGOA din 21 februarie 2023, semnat de presedintele bancii, Catalin Rasvan Radu, cu urmatoarea ordine de zi, la punctul 1 (vezi foto): „Luarea la cunostinta a faptului ca emiterea unui numar de 760 de detalii

Hotii de carduri au acum inteligenta artificiala: cum ne ferim de ei

ING Bank și Directoratul Național pentru Securitate Cibernetică lansează un avertisment pentru toți românii care dețin carduri că noile tentative de fraudă din mediul online vor fi mai elaborate și mai greu de detectat, întrucât atacatorii cibernetici au început să folosească instrumente de inteligență artificială, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Printre cele mai utilizate metode de fraudare pentru accesarea datelor personale ale utilizatorilor se numără e-mail-urile de tip phishing prin care se solicită actualizarea datelor, anunțurile privind false investiții sau contractarea unor credite internaționale, dar și „ofertele de nerefuzat”. Totodată, multe mesaje înșelătoare sunt promovate și pe detalii

 



 

Ultimele Comentarii