BANCI | Ultima Ora

Banca Transilvania este al treilea cel mai puternic brand bancar din lume

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2024-03-06 16:27

Banca Transilvania a înregistrat de la un an la altul rezultate remarcabile în ceea ce privește valoarea și forța brandului, cu rezultate maxime în 2024, anunta banca intr-un comunicat, in care se adauga:

Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 2024:

 BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume: a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de excepție, de 92,3/100.

 Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% față de 2023 și a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziția 252. Anul trecut, banca era pe poziția 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

“Este o veste foarte bună pentru BT, dar și pentru România. Poziția Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanța construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputație foarte bună la nivel internațional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România.” – declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

BT a înregistrat în 2023 un profit de 2.491 milioane lei, cu 14% mai mare decât în 2022 și a atras 623.000 de clienți noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică.

Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost motoarele băncii
în cursul anului trecut.

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Banca Transilvania:

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități.

Valoarea brandului Banca Transilvania a ajuns la 686,5 milioane de dolari, pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 2024. De asemenea, este în top 3 Strongest Banking Brands Worldwide (2024).

Indicele privind puterea brandului este calculat pe baza performantei sale in raport cu competitorii, nu in functie de valoarea sa financiara.

In privinta valorii brandurilor, bancile chineze si cele americane sunt primele din lume, fireste.

Taguri: aplicatie mobile banking  credite ipotecare  credite de consum  Banca Transilvania  banca  cont bancar  carduri de credit  credite imobiliare  carduri de debit  topuri banci  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank imprumuta inca 300 milioane euro prin emiterea de obligatiuni

CEC Bank a încheiat cu succes o nouă emisiune de obligațiuni în valoare de 300 de milioane de euro printr-o nouă emisiune de Titluri Eligibile Senior Nepreferențiale, destinate încadrării ca instrumente eligibile MREL și primește un rating BB de la Fitch Ratings, detalii

Doar 5 banci au ramas fara plati instant in lei

Numarul bancilor la care se pot face plati si transferuri instant in lei (banii ajung in cateva secunde) a ajuns la 18, conform datelor Transfond. Ultimele banci care au implementat acest serviciu sunt Unicredit si Revolut, precum si institutia nebancara Smith&Smith, prima detalii

Ratingul Garanti BBVA a fost imbunatatit

Garanti BBVA România (GBR) anunță că agenția internațională de rating Fitch Ratings a revizuit în creştere Ratingul pentru Datorii pe Termen Lung (IDR) al băncii la ´BB´ de la ´BB-´ cu Perspectivă Stabilă, conform unui comunicat de presa, in care se detalii

Bancile au facut un profit record

Sistemul bancar romanesc a obtinut un nou profit record in cel de-al treilea trimestru al anului, de aproximativ 11,8 miliarde lei, in crestere anuala cu 9%, echivalentul a 1 miliard de lei, conform calculelor facute dupa indicatorii publicati de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Cu detalii

 



 

Ultimele Comentarii