Informatii utile banci | Anunturi banci

Notificarea Raiffeisen privind eliminarea operatiunilor cu numerar din 1 februarie 2022

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2021-11-28 07:35

Notificarea Raiffeisen Bank privind eliminarea operatiunilor cu numerar pentru persoane fizice din 1 februarie 2022:

Incepand cu data de 1 februarie 2022, va intra in vigoare o serie de modificari privind conditiile contractuale aferente conturilor curente si altor produse/servicii de plati oferite de Raiffeisen Bank persoanelor fizice.

Propunerile de modificare a contractelor incheiate cu Raiffeisen Bank au in vedere transpunerea unor prevederi legale, dar si clarificarea si simplificarea clauzelor contractuale pentru o parte din produsele si serviciile bancii.

Vrem sa oferim mereu solutii simple si rapide, potrivite unui numar cat mai mare de nevoi financiare si, in acelasi timp, ne dorim sa fim pregatiti pentru viitor, asa ca ne preocupam mereu sa simplificam si sa eficientizam ceea ce facem astazi, pentru a oferi si mai multa valoare maine.

Va invitam sa parcurgeti, cu atentie si in intregime notificarea aferenta pachetului/contului detinut de dumneavoastra, inclusiv Anexele la aceasta notificare, care cuprind in detaliu clauzele modificate din cuprinsul documentatiei contractuale aferente unor produse/servicii de plati:

Daca detineti un cont curent standard, card de credit sau un pachet de cont curent PF (de exemplu, Pachet Zero Tot, Pachet Zero Simplu, Pachet Standard etc.), va rugam sa cititi si/sau sa va salvati documentul - Notificare Persoane fizice:

Stimate client,

Am pregătit o serie de măsuri menite să simplifice și să eficientizeze tot ceea ce facem astăzi, pentru a vă oferi mai multă valoare mâine.

În acest sens, vă informăm că vom modifi ca condițiile contractuale aferente conturilor curente și altor produse oferite de Raiffeisen Bank persoanelor fizice.

Prin această notificare nu se modifi că benefi ciile de cost incluse în pachetul de cont curent deținut, în măsura în care aveți un astfel de produs bancar, acestea rămânând la nivelul agreat conform convențiilor contractuale specifice.

Propunerile de modificare a documentației contractuale vizează următoarele schimbări în bine:

I. Prelucrarea datelor dumneavoastră personale

Pentru completa dumneavoastră informare, am actualizat nota de informare privind prelucrarea datelor personale de către Bancă.

Astfel, au fost aduse completări ale 2.1. Prevederi privind protecția datelor cu caracter personal, reflectând completările/modifi cările necesare, din perspectiva protecției datelor cu caracter personal.

Informații actualizate privind activitățile de prelucrare efectuate de către Bancă sunt disponibile accesând Politica privind protecția datelor cu caracter personal și confi dențialitatea, disponibilă la link-ul.

II. Conturi curente

Agenții fără casierii

Urmărim în primul rând creșterea gradului dumneavoastră de satisfacție, prin înlocuirea timpului petrecut la coadă la ghișeu pentru operațiuni cu numerar, cu mai mult timp acordat pentru consultanță.

În continuarea proiectului nostru „agenții fără casierii”, serviciul “operațiuni cu numerar” nu va mai fi disponibil.

Orice operațiune de retragere de numerar din conturile curente, inclusiv pentru utilizarea în numerar a creditelor contractate de la Bancă, va putea fi efectuată de la orice bancomat, doar de către clienții care dețin un card, emis de Raiffeisen Bank România.

De asemenea, operațiunile de depunere de numerar în conturile curente, inclusiv pentru alimentarea cu numerar a contului curent în vederea rambursării ratelor la creditele în LEI și EURO contractate de la bancă, va fi posibilă numai la terminalele multifuncționale (MFM) ale Băncii de către clienții care dețin un card emis de Raiffeisen Bank România.

Dacă pentru utilizarea creditului sau pentru alimentarea contului de rambursare efectuați transfer din conturile curente bancare pe care le aveți deschise, nu se va schimba nimic, veți putea efectua aceste transferuri din sau către alte conturi curente ca și până acum.

Am investit și vom continua să investim și să dezvoltăm canalele digitale alternative existente, dar și să căutăm alte noi variante pentru a face tranzacționarea cât mai facilă: Raiffeisen Online/Smart Mobile, ATM-uri de generație nouă, flotă de MFM-uri extinsă atât ca număr, cât și ca funcționalități, carduri instant etc.

În mod excepțional, clienții care au în derulare credite în valutele EURO, CHF sau USD vor putea alimenta conturile curente în vederea rambursării ratelor aferente creditelor contractate prin depunerea de numerar, la ghișeele anumitor agenții ale băncii.

Lista acestor agenții poate fi regăsită pe site-ul băncii: www.raiffeisen.ro

Punem tehnologia la treabă!

Fluxurile de completare și transmitere a ordinelor de plată și de efectuare a schimburilor valutare vor fi complet digitalizate.

Aceste operațiuni vor putea fi efectuate exclusiv electronic, prin serviciile de internet banking - Raiffeisen Online și mobile banking - Smart Mobile oferite de bancă.

Ordinele de plată pe suport de hârtie nu vor mai fi acceptate de bancă pentru a fi executate, cu unele excepții, detaliate în cuprinsul Condițiilor Generale de derulare a operațiunilor bancare pentru persoane fi zice, denumite în continuare “CGB PF”, la secțiunea 4.2. – Inițierea și autorizarea Ordinelor de plată.

Extinderea perioadei limită de primire a ordinelor de plată inițiate pe canale digitale

Pentru a fi executate în aceeași zi de bancă, ordinele de plată în lei, inițiate prin aplicațiile digitale Smart Mobile sau Raiffeisen Online pot fi transmise până la ora 15.00 - ora limită de procesare stabilită pentru fiecare zi.

Taguri: Raiffeisen Bank  banca  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii

Alungarea clientilor
Cea mai mare prostie sa recurga aceasta banca la asa ceva
Alungarea clientilor Cu siguranta foarte multi clienti ai bancii se vor muta la alte banci! Probabil ca asta au vrut cei de la Raiffeisen... sa-si alunge garantat 100% clientii!

Decizie stupida
Decizie stupida
Decizie stupida Identificarea clientilor Raiffeisen prin QR code... ce ciudat!... Doar aceia care isi pun / tatueaza codul QR pe mana sau frunte vor avea acces la serviciile lor... nu avem nevoie! Nu, merci! Operatiuni fara cash... au existat bani (cash) de cand lumea. Ce inseamna acest lucru bizar de a elimina banii? Operatiunile online sunt recente. De ce trebuie sa ia locul banilor? Cum sa se descurce cineva care nu are un laptop sau un smartphone? Sau cineva in varsta sau din mediul rural care nu are nici internet si nu a lucrat vreodata la computer? Astia trebuie exterminati, sa nu mai traiasca si sa nu mai aiba acces la banii lor din cont pe motiv ca nu sunt dotati, ca nu au internet, smartphone, laptop? Permanent sunt stiri ca online dispar banii de pe card. Vor sa lase romanii fara bani pe card. Nu e vreo problema! Toti clientii vor migra spre alte banci normale. Niciodata nu voi mai colabora cu aceasta banca de toata jena. Iar ce a putut sa le faca Raiffeisen-ul clientilor, ii va determina sa migreze spre alte banci. Or fi fost normali cei din conducere care au luat o asemenea bazaconie de decizie extrem de proasta?



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



BRD bate recordul la credite de consum, in ciuda dobanzilor mari, si obtine un profit ridicat

BRD Groupe Societe Generale a anuntat "o producție record de credite de consum în prima jumatate a acestui an (+13% în dinamică anuală) și T2 (+20% în dinamică anuală)." Pe de alta parte, rata creditelor neperformante a ajuns la un nou minim istoric de detalii

CEC Bank a preluat Fondul de Garantare a Creditului Rural

CEC Bank a finalizat preluarea pachetului de 99,993% din capitalul social al Fondului de Garantare a Creditului Rural (FGCR) de la BRD Groupe Societe Generale, Banca Comercială Română și Raiffeisen Bank, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

BCR aproba credite online prin aplicatia George, dar contractele se semneaza la banca

Banca Comercială Română (BCR) a acordat deja, în ultima săptămână, primele credite ipotecare online, o premieră absolută în România, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluția financiară CASA MEA este detalii

Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar

Anunt Eximbank: INDISPONIBILITATE TEMPORARA INTERNET BANKING PERSOANE FIZICE Va informam ca joi, 23 martie 2023, serviciul de Internet Banking pentru persoane fizice va fi indisponibil in intervalul 20:00 – 24.00, ca urmare a derularii detalii

 



 

Ultimele Comentarii