TEHNOLOGII BANCARE | Profil

POS-ul pe telefon, implementat de primul comerciant din Romania

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-10-27 20:18

Alpha Bank anunță primul comerciant din România care va înlocui POS-ul clasic cu telefonul mobil, ca alternativă pentru procesarea rapidă a plăților cu cardul. Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, parte din grupul eMAG, va beneficia de serviciul de acceptare a plăţilor cu cardul pus la dispoziție de Alpha Bank Romania prin intermediul aplicației Alpha PhonePOS, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:

Alpha PhonePOS este prima aplicație a unei bănci din România ce transformă telefonul mobil în POS cu multiple funcționalități, precum procesarea rapidă și în siguranță a plăților, în conformitate cu standardele din domeniu pentru tranzacțiile contactless sau accesul la istoricul plăților, fără investiții suplimentare în echipamente și consumabile.

Soluția inovatoare, dezvoltată în parteneriat cu Provision, este compatibilă cu dispozitivele mobile Android și permite comercianților acceptarea plăților cu cardurile de debit sau de credit contactless sau prin intermediul echipamentelor dotate cu tehnologia NFC.

Prin utilizarea aplicației, Depanero vizează eficientizarea administrării tranzacțiilor, creșterea mobilității, dar și extinderea modalităților de plată disponibile pentru clienți.

„Experiența clientului este foarte importantă pentru noi, de aceea ne gândim mereu cum putem îmbunătăți calitatea serviciilor pe care le oferim. Căutam o soluție de plată simplă, care să le ofere clienților noștri o modalitate flexibilă și sigură de a face plăți, fără să fie nevoie să gestionăm dispozitive suplimentare. În ultimele luni, am fost încurajați să facem plăți fără numerar, acolo unde este posibil, de aceea soluția de plată prin telefon de la Alpha Bank a fost alegerea potrivită atât pentru a oferi un serviciu inovator și sigur clienților noștri, cât și pentru a optimiza activitatea echipelor Depanero”, a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

„La baza lansării în premieră a soluției mobile de POS a fost dorința de a susține activitatea comercianților noștri, indiferent de domeniul lor de activitate și de a facilita procesul lor de transformare digitală, într-un context în care utilizarea unor noi tehnologii este prioritară pe o piață extrem de competitivă. Ne bucurăm că Depanero a ales să fie prima companie care utilizează soluția noastră, AlphaPhone POS, pentru un plus de flexibilitate și siguranță”, a declarat Viorel Vasile, Director, Unitatea Carduri, Alpha Bank Romania.  

AlphaPhone POS poate fi accesată de antreprenori, liber profesionisti sau companii în baza unui cont de incasare deschis la Alpha Bank Romania, la care pot fi atașate alte produse, care oferă utilizatorilor mai multă mobilitate, precum un card business destinat companiilor (VISA Business) dar și liber profesioniștilor (Mastercard Professional) sau soluţia Alpha Online Banking. Beneficiile sale, în comparație cu un POS tradițional, din punct de vedere al costurilor și flexibilității, sunt semnificative și deschid calea către noi oportunități de dezvoltare a afacerilor locale și oferă utilizatorilor mai multă mobilitate.

Alpha Bank Romania își continuă strategia de consolidare a poziției sale în domeniul acceptării plăților, într-o perioadă în care cererea pentru soluții digitale a crescut, urmând tendința la nivel mondial. Această serie de inovaţii a inclus lansări multiple pe piața locală, precum parteneriatul cu fintech-ul Symphopay pentru implementarea unei soluții de tip „POS sharing”, accesibilă la kiosk-urile din showroom-urile eMAG, precum și parteneriatul cu UnionPay pentru acceptarea cardurilor la ATM-urile şi POS-urile Băncii, implementarea cu succes a noii soluții „Instant Money Back” pe platformele online eMag și Fashion Days împreună cu PayU, participarea în cadrul programului pilot global VISA Installments și atestarea noilor terminale POS Verifone Engage, în parteneriat cu Printec România, în paralel cu extinderea tehnologiei de tip self-service banking prin activarea opțiunii de depunere a numerarului la noile ATM-uri ale băncii.
 
Aplicația Alpha PhonePOS completează portofoliul de servicii pentru comercianți pus la dispoziție de către Bancă, iar prin lansarea sa pe piața din România, Alpha Bank Romania susține, în același timp, dezvoltarea ecosistemului de soluții contactless oferite Clienților săi.

Taguri: Alpha Bank  tehnologii bancare  banca  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



CEC Bank acorda credite agricole prin Programul guvernamental Rural Plus

• În cadrul edițiilor anterioare ale programului RURAL Invest, CEC Bank a acordat aproximativ 1.000 finanțări, în valoare de peste 1 miliard de lei CEC Bank continuă finanțarea agricultorilor români și în anul 2024 prin RURAL detalii

Cum poti primi dobanda pentru restul economisit la platile cu BT Pay

250.000 de persoane care folosesc BT Pay economisesc prin opțiunea Round Up din aplicație. 8 din 10 persoane care au conturi de economii la Banca Transilvania folosesc inclusiv Round Up, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu peste 12.000 de detalii

ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

 



 

Ultimele Comentarii