Criza COVID-19 | Banca Comerciala Romana (BCR)

Ce masuri a luat BCR in ultima saptamana pentru adaptarea la criza COVID-19

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2020-05-10 07:52

BCR anunta masurile luate in ultima saptamana pentru adaptarea la criza COVID-19, printre care amanarea ratelor la credite, trimiterea cardurilor la domiciliul clientilor, teleworking pentru angajati.

Anuntul BCR:

Dragi prieteni,

De câteva săptămâni, lucrăm la foc intens pentru a ne readapta. Pentru a menține complet operaționale serviciile bancare și a veni în sprijinul clienților noștri. Toate acestea având ca prioritate zero protejarea colegilor noștri, în special din prima linie a BCR: unitățile bancare, menținute permanent deschise.

Poate că nu se văd, dar sunt mii de oameni care zi și noapte muncesc în Banca Comercială Română pentru ca lucrurile să funcționeze firesc, un cuvânt mare în noua normalitate dată de COVID-19. În spatele fiecărui proces, stau zeci de ore de muncă, dincolo de orice cifră sunt sute de operațiuni și mii de interacțiuni, într-un efort neîntrerupt, 24 ore din 24, 7 zile din 7.

Iată de ce ne-am propus sa vă transmitem săptămânal un scurt newsletter, care să vă ofere periodic dintre cele mai importante repere ale acestor eforturi. Astăzi, datele pe ultimele șapte zile:

- Toate sucursalele BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea în mall-uri și în anumite clădiri de birouri);

- 55.000 de măști noi au fost distribuite în toate unitățile BCR, necesar care va acoperi următoarele 2 săptămâni;

- 2 mașini multifuncționale (MFM) nou-instalate, 30 de la începutul anului;

- 8 mașini cash-in (ADN) nou-instalate, aparate speciale pentru operațiuni de depunere cash pentru clienții corporate;

- 500 de telefoane noi smartphone distribuite colegilor noștri din unități, pentru a suplimenta capacitatea de tele-muncă;

- Peste 316.000 de apeluri înregistrate la finele lunii aprilie in Contact Center, cu aproximativ 90% mai mult decât media lunară din 2019;

- S-a produs cea de-a patra rotație a colegilor din front-office.

- 50% dintre ei lucrează în condiții de teleworking, în două echipe, iar 50% in front-office în sucursale, pentru a fi asigurate echipe de rezervă în caz de apariție a unei situații de contaminare cu COVID19;

- S-a finalizat pregătirea oamenilor din rețea pentru 3 noi centre regionale de Contact Center: Iași, Timișoara, Cluj;

- S-a implementat, în premieră pentru o bancă, serviciul de teleworking la nivel de Contact Center: 43 de agenți au început să preia, în regim de test, apelurile telefonice de acasă;

- A fost lansată o nouă aplicație e-Token pentru autentificarea în George care simplifică întregul flux de înrolare și autentificare;

- Am activat amânarea ratei la credit și prin George (Mobile & Internet Banking), prin intermediul unui meniu special dezvoltat;

- A fost prelungită cu încă 2 luni perioada până la care BCR va trimite, gratuit, cardurile reînnoite la domiciliul clienților: mai și iunie;

- Am finalizat si lansat un flux special pentru ca orice client să poată cere telefonic, la Contact Centerul BCR, activarea încasării pensiei pe card, precum și livrarea cardului acasă. Fluxul include și preluarea solicitării către Casa de Pensii și e valabil inclusiv pentru cei care nu sunt clienți BCR;

- 85.000 de carduri livrate gratuit, până acum, începând cu 15 martie;

- 11.000 de actualizări ale domiciliului efectuate de clienți doar în George, pentru trimiterea cardurilor reînnoite;

- 7.100 de conturi de PFA deschise printr-un flux simplificat, de la începutul lui aprilie;

- 550.000 de clienți abordați proactiv pentru informare cu privire la noile condiții de tranzacționare – zero lei comision la extragerile de la orice ATM, zero lei cost pentru trimiterea cardurilor acasă);

- 31.900 de cereri de amânare de plată a ratei la credit înregistrate până în prezent, din care aproape 80% implementate;

- Am amânat și plata primelor de asigurare, urmând ca sumele aferente acestora să fie încasate în prima lună după expirarea amânării. În toată această perioadă, clienții rămân asigurați, astfel încât, în cazul producerii unui eveniment, aceștia beneficiază de asigurare.

Revenim săptămâna viitoare cu actualizări.

Rămâneți în siguranță! #staycontactless
O să fie bine.

Echipa BCR

Taguri: reclamatie BCR  Banca Comerciala Romana (BCR)  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Banca Comerciala Romana (BCR)



Cum sa previi fraudele informatice (recomandarile BCR)

Creste numarul tentativelor de frauda de la distanta sau de atacuri informatice. Pentru protectia ta iti oferim cateva recomandari si sfaturi de securitate de care sa tii cont, conform unui anunt al BCR, in care se mai arata: - NU furniza niciodata altor persoane datele tale de acces la detalii

Cum sa previi fraudele informatice (recomandarile BCR)

In aceasta perioada, pe langa dorintele pentru 2021, te rugam sa fii atent la tentativele de frauda sau de atacuri informatice. Iti reamintim sa nu oferi niciodata cuiva datele tale de acces la internet banking, cum ar fi numele de utilizator George sau parola de la eToken. In detalii

Cum se fac platile online cu cardurile BCR prin 3D Secure

BCR prezinta pe site-ul propriu, BCR.ro, modul in care se pot efectua platile online cu cardurile, prin serviciul 3D Secure, gratuit, valabil pentru cardurile Visa și MasterCard: - Autentificare Biometrică (amprentă, recunoaștere facială) sau cod PIN eToken - Parolă detalii

Programul BCR de sarbatori

Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de iarnă, rămâne disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Sucursalele şi centrele de afaceri corporate detalii



Ultimele Comentarii